Diferencies ente revisiones de «Ernest Rutherford»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 21:
En primer llugar prosiguió les sos investigaciones alrodiu de les [[onda electromagnética|ondes hercianes]], y sobre la so recepción a gran distancia. Fixo una estraordinaria presentación de los sos trabayos ante la Cambridge Physical Society, que se publicar nes ''Philosophical Transactions'' de la [[Royal Society]], fechu pocu habitual pa un investigador tan nuevu, lo que lu sirvió p'algamar notoriedá.
 
N'avientu de 1895, empezó a trabayar con Thomson nel estudiu del efeutu de los [[rayos X]] sobre un gas. Afayaron que los rayos X teníen la propiedá de ionizar el [[aire]], yá que pudieron demostrar que producía grandes cantidaes de partícules cargaes, tantu positives como negatives, y que eses partícules podíen recombinarse pa dar llugar a átomos neutros. Pela so parte, Rutherford inventó una técnicatéunica pa midir la velocidá de los [[ion]]es, y la so tasa de recombinación. Estos trabayos fueron los que lu conducieron pel camín a la fama.
 
En 1898, en pasando tres años en Cambridge, cuando cuntaba con 27 años, propunxéron-y una cátedra de física na [[Universidá McGill]] de [[Montreal]], qu'aceptó darréu, yá que amás la cátedra representaba pa él la posibilidá de casase cola so prometida.