Diferencies ente revisiones de «Gran Turismo 5»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-resolvimientos +resoluciones)
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 26:
{{nihongo|'''''Gran Turismu 5'''''|グランツーリスモ5|Guran Tsūrisumo Faibu}}, embrivíu como '''''GT 5''''', ye la quinta entrega completa de la serie de videoxuegos de carreres ''[[Gran_Turismu_(serie)|Gran Turismu]]'' producida pa la consola Sony [[PlayStation 3]]. ''Gran Turismu 5'' ye unu de los principales llanzamientos esclusivos de la plataforma. El direutor de tola serie ye [[Kazunori Yamauchi]]. El llanzamientu foi casi simultáneu n'[[Europa]], [[EE. XX.]] y [[Xapón]] a finales del añu [[2010]]. Primeramente taba entamáu llanzase ente'l 2 y 5 de payares pero foi retrasáu hasta'l [[24 de payares]] de 2010. El xuegu ye compatible con [[Playstation Move]] y cola teunoloxía 3D.
 
''Gran Turismu'' ye en parte responsable de la introducción de d'[[automóviles]] que namái taben disponibles en Xapón a los Estaos Xuníos, como'l [[Subaru Impreza|Subaru Impreza WRX]], la serie [[Mitsubishi Lancer Evolution]], y la serie [[Nissan Skyline]] y so la firma de luxu de [[Nissan]], [[Infiniti]], introducióse'l G35. El xuegu tamién amontó l'espardimientu de compañíes como [[Aston Martin]], [[Ruf automobile|Ruf]], [[Venturi (automóviles)|Venturi]] y [[Alfa Romeo]] por cuenta del so gran númberu de vientes ya impautu na cultura popular.
 
Los datos de vienta de ''Gran Turismu 5'' fueron de 6.370.000 xuegos a 31 d'avientu de 2010. La mayor parte de les vientes realizáronse n'Europa (4M). USA (1,5M) y Xapón (0,6M) sígen-y nel raking.
Llinia 75:
Tamién dalgunos de los modelos más emblemáticos d'anteriores entregues fueron remocicaos y convertíos a premium y cuerre el rumor de que nes próximes actualizaciones podríen llegar nuevos coches premium.
 
== Carauterístiques técniquestéuniques ==
A falta d'información oficial, la información semioficial que puede estrayese ye la siguiente.
El xuegu va tener dellos resoluciones de funcionamientu.
Llinia 97:
 
*Edición Roblada: Ye la edición más esclusiva y tamién la más cara. Inclúi una maqueta esguila 1:43 d'un coche (n'España MB SLS AMG), una arca, una billetera col emblema GT, llave USB con un trailer de GT5, llaveru col emblema GT, un llibru con ilustraciones gráfiques, guía apex, 5 coches con estilu cromáu y una tarxeta pa participar nuna competición. El so preciu n'España ronda los 180€.
*Edición Coleicionista: Edición Entemedia un pocu más cara que la edición normal qu'inclúi nun llibru técnicutéunicu sobre conducción y otros conceutos y descarga [[Conteníu_descargable|DLC]] de 5 coches esclusivos con acabáu cromáu con meyor rendimientu que los orixinales. Amás tien una carátula especial conmemorativa, 5 postales artístiques y una tema esclusiva pa la PS3.
*Edición Estándard: Versión básica tradicional.
*Edición SPEC II (Edición XL): Ye la versión más recién na cual a diferencia de les otres versiones esti inclúi instaláu l'actualización SPEC II según los DLCs que se vienden en PlayStation Store dende los meses d'Ochobre y Avientu de 2011 , esta versión ta disponible en [[Xapón]]. Nel mercáu americanu tuvo disponible a partir del 17 de xineru de 2012.