Diferencies ente revisiones de «Halterofilia»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: "manos" => "manes"
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 72:
; [[Arrancada]]
[[Archivu:snatch2.gif|thumb|Arranque.]]
Ye'l primer exerciciu de competición. Consiste en llevantar la barra dende'l suelu hasta percima de la cabeza con una completa estensión de los brazos nuna [[sentadilla]], tou nun solu movimientu. Esti exerciciu ye'l más técnicutéunicu dientro'l llevantamientu de [[peses]].
 
La barra va tar asitiada horizontalmente delantre de les piernes del llevantador. Va Ser garrada, manes en pronación, y alzada nun solu movimientu dende la plataforma, el llevantador tendrá de llevar la barra hasta la cintura, meter les muñeques, llevantar los coldos y espurrir los brazos pa llograr una completa estensión de dambos brazos verticalmente sobre la cabeza mientres se mueven les piernes en tierra o se flexionan. La barra va pasar con un movimientu continuu a lo llargo del cuerpu, del cual nenguna parte, sacante los pies, puede tocar la tarima mientres la execución del llevantamientu.
Llinia 91:
 
== Indumentaria ==
El deportista de llevantamientu de peses rique d'un equipu especial con carauterístiques técniquestéuniques, como son:
* ''Los zapatos'': que son fabricaos en piel y con un tacón planu de ciertes midíes que-y dexen tener una estabilidá al recibir la barra, y evitar mancadures nel llombu.
* ''La botarga o malliot'': fecha de [[licra]], que dexará-y la comodidá nos movimientos técnicostéunicos.
* ''Rodilleras'': que van sirvir pa prevenir una mancadura o en dellos casos como proteición nes rodíes.
* ''La petrina o faxa'': utilizada cuando esiste una sobrecarga de trabayu nel llombu baxu pa evitar mancadures y proteición de la zona lumbar, el pesista tien como cualidá física'l tener una gran fortaleza na zona lumbar y abdominal.