Diferencies ente revisiones de «International Standard Name Identifier»

Contenido eliminado Contenido añadido
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- deas + des )
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 1:
L''''Identificador Estándar Internacional de Nomes''' ('''ISNI''', sigles del so nome n'[[inglés]]: ''International Standard Name Identifier'') ye un sistema para '''identificar''' de forma inequívoca les identidaes públiques de quien contribúin a conteníos en medios como llibros, programes de televisión y artículos de periódicos. Esti identificador ta formáu por 16 díxitos. Puede, opcionalmente, presentase estremáu en cuatro bloques.
 
Desenvolvióse colos auspicios de la [[Organización Internacional de Normalización|ISO]] como [http://www.iso.org/iso/iso_catalogue/catalogue_tc/catalogue_detail.htm?csnumber=44292 Borrador de Norma Internacional 27729]; la norma válida publicóse'l 15 de marzu de 2012. El comité técnicutéunicu 46, subcomité 9 (CT 46/SC 9) ye responsable del desenvolvimientu de la norma.
 
El ISNI puede utilizase pa esaniciar ambigüedaes en nomes qu'otra manera podríen confundise y venceya los datos sobro nomes que s'arrexunten y utilicen en tolos sectores de la industria de los medios.