Diferencies ente revisiones de «Nintendo GameCube»

Contenido eliminado Contenido añadido
m preferencies llingüístiques: local => llocal
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 42:
Na Nintendo GameCube, Nintendo dexa a un llau el soporte de cartuchu como mediu de distribución de los sos xuegos; créese que'l cartuchu foi'l causante de que la Nintendo 64 quedara tras de la so competidora PlayStation. Nintendo opta poles unidaes óptiques creando pa esti fin el formatu [[Nintendo optical disc]]. Utilizando la teunoloxía [[DVD]] nun llector de [[Matsushita]], presentar en forma de discu ópticu con capacidá d'almacenamientu de 1,5 [[gigabytes|GB]] d'información. Coles mesmes, la unidá llectora de la consola ye capaz d'aportar al discu a una velocidá cimera a un DVD convencional.
 
Nun principiu, la consola diba ser llanzada a nivel mundial nel añu [[2000]], pero Nintendo antes tenía en mente habilitar la so consola pa conectala a [[Internet]] y fixo un cambéu de planes. Los datos técnicostéunicos yá taben sobre la mesa, pero les posibilidaes reales de la consola de nueva xeneración de Nintendo siguíen siendo una incógnita. El 24 d'agostu de 2000 a les 3:30PM (hora nacional en [[Xapón]]), nel día previu al Nintendo Space World 2000, la "Gran N" presentó'l diseñu y periféricos del Nintendo GameCube (finalmente, refugó'l nome clave de '''Star Cube'''), y unes demostraciones nes que podía apreciase un saltu cualitativu enorme al respective de lo que la so antecesora, la [[Nintendo 64]], pudo llegar a ufiertar. Poro, esta nueva máquina prometía superar en demasía a l'anterior xeneración de consoles. Sicasí, y magar que asina foi, nun pudo superar a los sos 2 rivales y nun tuvo l'ésitu esperáu, polo que quedó tercera en vientes ente les consoles de la so xeneración, con apenes 21 740 000 d'unidaes vendíes en tol mundu.
 
== ''Hardware'' ==
Dispon d'un procesador fabricáu por IBM (una versión del PowerPC 750cx, tamién conocíu como [[PowerPC G3]] n'ordenadores [[Apple Inc.|Apple]]) y un chipset gráficu de ATI, que-y apurre una gran potencia de cálculu. Tocantes a soníu, tien un [[Procesador dixital de señal|DSP]] desenvueltu por [[Macronix]] capaz de reproducir audiu con calidá cimera a la del [[Discu compactu|CD]].
 
=== Especificaciones técniquestéuniques ===
* MPU (Unidá Microprocesador): "[[IBM Gekko|Gekko]]", un procesador de la familia [[PowerPC]], fabricáu por IBM.
** Procesu de fabricación: teunoloxía de semiconductores de cobre de 0,18 micres.