Diferencies ente revisiones de «Planeta terrestre»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 17:
En xunu de 2005 túvose noticia d'un nuevu planeta terrestre estrasolar. Esti orbita la nana colorada [[Gliese 876]] (allugáu na constelación d'Acuariu), a 15 años-lluz. Tien una masa d'ente 6 y 9 vegaes la terrestre y un periodu orbital de 2 díes terrestres.
 
El 10 d'agostu de 2005, los esperimentos PLANET/RoboNet y OGLE detectaron señales d'un planeta fríu llamáu [[OGLE-2005-BLG-390Lb]], de 5,5 mases terrestres, orbitando una estrella a 21.000 años lluz na constelación de Escorpio. Detectar por aciu la técnicatéunica de "microlentes gravitatories", la única capaz de detectar planetes fríos de mases asemeyaes a la [[Tierra]].
 
Inda na primavera de 2005, otru planeta llamáu [[OGLE-2005-BLG-169L]]b, de 13 mases terrestres, foi topáu nuna estrella asitiada a 9.000 años-lluz. Este podría ser un xigante gaseosu o un planeta terrestre, y paez orbitar la so estrella a una distancia equivalente a la del cinturón d'asteroides.
Llinia 64:
Pola ausencia de datos sísmicos explotables, la estructura interna del planeta resulta malo de precisar. Sicasí, l'aprovechamientu de la información recoyida poles diversu sondes qu'esquizaron el planeta pudieron determinar que podría tar constituyida d'un abrigu sólidu de silicatos ricos en [[fierro]] y de un nucleu líquidu o siquier inda esencialmente líquidu.
 
Un estudiu dexó la constancia de cálculos fundaos sobre modelos xeoquímicos del planeta según los cualos el nucleu contendría de 5 al 13,5 % de d'[[azufre]] y l'abrigu contendría de 11 al 15,5 % de [[fierro]].
 
== Ver tamién ==