Diferencies ente revisiones de «Santa Gadea del Cid»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"a'l (pallabra en plural)" +"a los (pallabra en plural)"
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 50:
* Asociación de xubilaos "Virxe de les Eres": Asociación bien activa va unos años, que se movilizó por que la xente nun se quedara nes sos cases y allegares a los numberosos cursos qu'entamaba.
* Asociación de muyeres "Les Candeles": Fundada en 2001 con iniciativa de CEAS. Consiguieron que dende la so creación, les actividaes recreativu y cultural sían yá una institución en Santa Gadea del Cid, como'l so yá clásica selmana cultural que remata cola cena Medieval. Ensin escaecenos del homenaxe a los mayores.
* Asociación Cultural Teatral "Fuercia y Honor": La so finalidá ye abrir les páxines d'una hestoria que pudo asoceder en cualesquier parte, mientres los sieglos XII y XIII, amosando asina una pequeña parte de la so cultura por aciu una obra teatral. Mientres 11 años el nuesu pasáu fíxose presente poles sos cais, siendo los sos vecinos con voluntá y pasión los que faen posible qu'esti gran esfuerciu económicu y técnicutéunicu fáigase posible, pal prestu de toos aquellos que deseyen visitalos.
* Asociación Cultural Recreativa y Gastronómica "El Cid": Asociación más veterana del conceyu. Llogra axuntar en numberoses celebraciones a gran parte de los vecinos. Celebra cursos de branu, con escelentes resultancies.