Diferencies ente revisiones de «Sauropsida»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 10:
Los reptiles comuniquense de delles maneres: dacuando la comunicación ye visual, como en munchos [[Lacertilia|llagartos]]; les [[Serpentes|culiebres]] comuníquense químicamente al traviés de feromones. Los [[Crocodilia|cocodrilos]] y dellos llagartos emiten soníos, como bramíos, gurníos y reclamos. Les aves comuniquense por aciu soníos baltes como gazníos, cacarexaes y xiblíos. Les señales comunicatives informen sobro la especie, el sexu y la capacidá reproductora d'un individuu.
 
Tocantes a territorialidad, les técniquestéuniques pa defender el territoriu son variaes. Munchos llagartos machu defenden el so territoriu con rituales y exhibiciones, y los agámidos y iguánidos realcen la coloración de los sos cuerpos. Los crótalos y [[Viperinae|víbores]] combaten pol derechu a reproducise. Los machos de delles [[Testudines|tortúes]] cuten el so cascos para tener prioridá reproductora. Delles tortúes acuátiques defenden el so territoriu por aciu un comportamientu agresivu. Dellos gecos ataquen y taramien la cola de los sos adversarios n'engarradielles pol territoriu.
 
=== Cortexu ===
Los saurópsidos tienen delles técniquestéuniques de cortexu. Nes culiebres, los machos suelen reptar percima de la fema pa consiguir que la pareya quede empobinada na mesma direición. Delles culiebres machu inmovilicen a les femes pol pescuezu colos sos quexales. Dellos llagartos usen una pauta asemeyada, añediendo la punta de les coles en posición de cópula. Les tortúes ''Graptemis simonyi'' faen cimblar los llaos de la cara coles uñes de los sos miembros delanteros. Les tortúes del xéneru ''Gopherus'' xiren en redol a la so pareya y cuten el so cascu pa poder montales. Nes aves el cortexu ta más desenvueltu, y delles especies cunten con penachos de plumes, coles desplegables o crestes y estremidaes vivamente coloriaes. N'ocasiones los machos combaten por derechu al apareamientu y engárdense n'engarradielles d'exhibición.
 
=== Cuidaos parentales ===