Diferencies ente revisiones de «Teatru ópticu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"proxectar" +"proyeutar"
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 34:
La cinta de la película yera la tira flexible que taba fecha de plaques y asitiábase dientro de la primer bobina, entós, la película diba avanzando per delantre de la llinterna máxica, empuesta poles perforaciones centrales na cinta hasta llegar al cilindru de 36 espeyos xiratoriu. La película yera recibida por una segunda bobina que l'operador había de xirar simultáneamente y pasaben unes 15 imáxenes per segundu, dependiendo de la velocidá del operador. Por aciu el [[Fenómenu phi|fenómenu PHI]] enllargábase la visualización de la imaxe. La lluz que llegaba a los espeyos yera conducida, por aciu otros espeyos, hasta la parte trasera de la pantalla de proyeición.
 
Les figures de les sos representaciones pintar a mano nun soporte fotosensible con tintes tresparentes con anilina, una técnicatéunica que yá yera utilizada pa los espectáculos de [[llinterna máxica]]. Tou la contorna de los personaxes y el so soporte pintar con tinta negra por que la lluz nun pasara ente'l vidriu.
 
Per otra parte, la decoración y el paisaxe que taba detrás de les figures diseñábase y pintaba n'otra placa de vidriu y proxectábase cola otra llinterna máxica.