Diferencies ente revisiones de «The World at War»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: "les manos" => "les manes"
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 59:
L'exércitu alemán ye acorrexáu y derrotáu en [[Estalingrado]]. El númberu de soldaos muertos ye bien eleváu. Per primer vegada, los alemanes son batíos nel campu de batalla. La lleenda del dominiu alemán sobre la tierra esmorezse cuando la xente probar a sigo mesma que, utilizando'l valor y l'intelixencia, l'exércitu del Reich, pue ser derrotáu.
* '''Menada de llobos''' - ''Wolf Pack: O-Boats in the Atlantic (1939–1943)''
Los alemanes intenten quitar d'alimentu a Gran Bretaña atacando los sos barcos de suministru dende'l Norte d'África..., casi lo consiguen. Fúndense munches tonelaes d'embarcaciones y piérdense munches vides nos ataques de [[O-Boats|barcos-O]] del Gran Almirante Karl Dönitz. Los barcos mercantes aliaos, a pesar de les sos técniquestéuniques de convói, de les escoltes de l'Armada y de los elementales mecanismos de detección submarina, son desaxeradamente vulnerables. Dönitz y dalgunos de los sos comandantes de los barcos-O, según dellos oficiales británicos y marineros de la marina mercante que sobrevivieron dempués de ser fundíes les sos embarcaciones nel Atlánticu, apaecen nesti episodiu. Inclúi testimonios del Gran Almirante [[Karl Dönitz]] y [[Otto Kretschmer]].
* '''Estrella colorada''' - ''Rede Star: The Soviet Union (1941–1943)''
La hestoria de la cruenta y solitaria guerra de Rusia, coles sos 20.000.000 de baxes militares y civiles, narrada por una ama de casa de [[Leningráu]], que sobrevivió al asediu de 890 díes, dende setiembre de 1941 hasta xineru de 1944. Ella ta d'alcuerdu en que foi bien afortunada por sobrevivir. Na so ciudá, de tres millones d'habitantes, 200.000 persones morrieron sol fueu alemano y cerca de 630.000 de fríu o fame. Increíblemente los rusos non yá sobrevivieron, sinón que consiguieron ganar a los alemanes.