Diferencies ente revisiones de «Ácidu sulfúrico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"el agua" +"l'agua"
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Llinia 42:
En 1746 en Birmingham, [[John Roebuck]] empezó a producilo d'esta forma en cámares de chombu, que yeren más fuertes y resistentes y más barates que les de cristal que s'utilizaren antes. Esti procesu de cámara de chombu, dexó la efectiva industrialización de la producción d'ácidu sulfúrico, que con pequeñes meyores caltuvo esti métodu de producción mientres siquier dos sieglos.
 
L'ácidu llográu d'esta forma, tenía una concentración de tan solo 35-40 %. Meyores posteriores, llevaes a cabu pol francés [[Joseph-Louis Gai-Lussac]] y el británicu John Glover consiguieron aumentar esta cifra hasta'l 78 %. Sicasí, la manufactura de dellos tintes y otros productos químicos que riquíen nos sos procesos una concentración mayor consiguir nel sieglu XVIII cola destilación en secu de minerales con una técnicatéunica similar a la de los alquimistas precursores. Quemando [[pirita]] (disulfuro de fierro) con sulfatu de fierro a 480 °C consiguía ácidu sulfúrico de cualquier concentración, pero esti procesu yera tremendamente caru y nun yera rentable pa la producción industrial o a gran escala.
 
En 1831, el vendedor de vinagre Pelegrine Phillips patentó un procesu de consiguir óxidu d'azufre (VI) y ácidu sulfúrico concentráu muncho más económicu, agora conocíu como'l [[procesu de contautu]]. Anguaño, la mayor parte del suministru d'ácidu sulfúrico llograr por esti métodu.