Diferencies ente revisiones de «Gobiernu d'España»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- sía + seya )
Llinia 298:
La continuidá en funciones del órganu gubernamental dibuxa nésti una naturaleza estremada que s'asitia na finalidá de la so actuación: torgar que se produza un paralís de la función de gobiernu y faer posible el trespasu de poderes y la formación del nuevu Executivu. Esto tuviera de traducise, teóricamente, y dende considerancies polítiques, na inhabilitación del mesmu pal desenvolvimientu del so programa de gobiernu conforme a considerancies partidistes, y la llimitación de la so actividá a la ordinaria alministración de los asuntos públicos, cola lóxica habilitación —con independencia de tales criterios— pa los supuestos en que la urxencia de la midida asina la pudiera faer precisu; llindar asina l'acción del Gobiernu, condicionando la llibertá de los sos fines, conteníos y formes d'actuación.
 
Treslladar estes idees a la práutica nun resulta fácil. N'ausencia de previsión espresa que llinde l'ámbitu d'actuación d'un Gobiernu que permanez en funciones, son los usos constitucionales los que van dar, síaseya que non, la pauta de la interpretación de dicha continuidá y les sos consecuencies. Con tal ausencia namái podría esbozase la esclusión de determinaes competencies del so repartu de potestaes sobre la base de la esistencia de llimitaciones implícites derivaes de la mesma estructura institucional; con esceición d'estes, el restu de competencies tener habilitaes jurídicamente, por más que sería igualmente problemáticu concretar aquélles.
 
Comoquier, y si pretende dase un pasu más allá que sala d'una curtia reconducción a la autorrestricción gubernamental o del diseñu de llimitaciones implícites, tenemos d'afirmar que nin acutar les competencies d'un Gobiernu en funciones resulta operación senciella, nin faelo resuelve, ensin más, los problemes que trai analizar les consecuencies práutiques de la naturaleza estremada d'un Gobiernu nesti estáu.
 
Intentar delimitar esti ámbitu d'actuación podía faese al traviés de dos operaciones estremaes, por aciu un acercamientu positivu o negativu al mesmu. Aquella primera atoparía los problema de la so interpretación y aplicación, yá que una delimitación positiva paez precisar, síaseya que non, [[conceutu xurídicu indetermináu|conceutos xurídicos indeterminaos]] pal so resolución; la segunda sería más realista y facedera yá que al escluyise espresamente determinaes competencies resultaríen práuticamente innecesarios mayores analises.
 
La Llei de Gobiernu 50/1997 sirvir de dambes perspectives a la d'encetar esti fenómenu, regulando de manera minuciosa tantu la configuración de la so status estremáu como les sos competencies; asina, per un sitiu determinó como ámbitu propiu d'actuación d'un Gobiernu en funciones el despachu ordinariu de los asuntos públicos», pudiendo dir más allá d'esta llende en supuestos de «urxencia» o d'interés xeneral»; recordemos el tenor lliteral d'esta Llei: