Diferencies ente revisiones de «Jawaharlal Nehru»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- esquierda + izquierda )
Llinia 97:
Condució la India independiente dende 1947 hasta 1964. Tanto Estaos Xuníos como la Xunión Soviética compitieron pa faer de la India un aliáu na Guerra Fría.
 
Caltuvo bones rellaciones col Imperiu Británicu, en virtú de la Declaración de Londres onde s'estableció qu'India xunir a la Mancomunidá Británica de Naciones y aceptaría el monarca británicu como un "símbolu de la llibre asociación de los sos países miembros independientes y, como tal, el Xefe de la Commonwealth". Les otres naciones de la Commonwealth reconocen continua afiliación a l'asociación de la India. Namái los políticos de la estrema esquierdaizquierda y l'estrema derecha criticaron esta decisión.
 
Nel ámbitu internacional, yera un campeón del pacifismu y un firme defensor de les Naciones Xuníes y co-fundador del Movimientu de Países Ensin Alliniar de les naciones que profesen la neutralidá ente los bloques rivales de naciones lideraes polos EE.XX. y la URSS. Reconociendo la República Popular de China, pocu dempués de la so fundación, frente a la mayor parte de los países del bloque occidental que siguíen teniendo rellaciones polítiques cola República de China, abogó pola so inclusión nes Naciones Xuníes y negóse a la marca de los chinos como'l agresores nel so conflictu con Corea. Trató d'establecer rellaciones cordiales y amistoses con China en 1950, y espresó la esperanza d'actuar como intermediariu pa salvar l'abilsu y les tensiones ente los estaos comunistes y el bloque occidental.