Diferencies ente revisiones de «Condensación»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Cambéu automáticu de testu (- fae + fai )
Sin resumen de edición
Llinia 1:
me lo mamaran hijas de perra babosos soi el puto amo el chivo que mas mea dios la chama de la esquina chuchu picachu el fonyiu el tofu el papa de los helados el mas guevon como quiern llamarme obedescan al puto
Denomínase '''condensación''' al [[procesu físicu]] que consiste nel pasu d'una sustancia en forma gaseosa a forma [[llíquidu|llíquida]]. Ye'l procesu inversu a la [[ebullición]].
Anque'l pasu de gas a llíquido depende, ente otros fautores, de la [[presión]] y la [[temperatura]], xeneralmente nómase condensación al transu que se produz a presiones averaes a l'ambiental. Cuando s'usa una sobrepresión ellevada pa forciar esta transición, el procesu denomínase [[llicuefaición (gases)|llicuefaición]].
 
La condensación ye un procesu rexíu colos fautores en competición d'[[enerxía]] y [[entropía]]. Dimientres que'l estáu llíquidu ye más favorable dende'l puntu de vista enerxéticu, l'estáu gas ye'l más entrópicu. Esto tien dos consecuencies inmediates:
 
La condensación produzse al baxar la temperatura (por exemplu, cola [[orbayada]] na [[madrugada]]), esto ye, al primer el fautor enerxéticu frente al entrópicu.
 
La condensación, a una temperatura dada, conlleva una lliberación d'enerxía. Esto tien parte de la responsabilidá de la sensación de temperatura mayor nun ambiente mui caldiu y mui llientu: la homedancia que condensa na nuesa [[pelleya]] mos ta tresmitiendo un calor adicional. Adicionalmente, ésta fai inútil el procesu natural de refrixeración por [[mugor]] y [[evaporación]].
 
[[Categoría:Física]]
 
[[es:Condensación]]