Diferencies ente revisiones de «Palaciu del Luxemburgu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (- esquierda + izquierda )
Llinia 26:
Les novedaes, como'l cuerpu de la vivienda que tien una gran amplitú en rellación a los dos nales, y la parte central monumental, estremen el palaciu. El Palaciu de Luxemburgu ye la resultancia de la llibre inspiración tomada del [[Palaciu Pitti]], [[Florencia]], [[Italia]], solicitáu por María de Médici que, aburriéndose nel [[Louvre]], deseyaba atopar l'espíritu florentín y la dulzura que lu tresmitía, especialmente al traviés del emplegu del almohadillado de piedra na arquiteutura del edificiu más que l'amiestu de lladriyu y piedra, como la que s'atopa, por casu, nel pabellón de caza del [[Palaciu de Versalles]].
 
La parte derecha del palaciu taba acutada pa la Reina, y la de la esquierdaizquierda para [[Lluis XIII]]. Una serie de cuadros encargárase a [[Pedro Pablo Rubens|Rubens]] pa cada unu de los sos departamentos, pero namái se realizaron los trelce teles destinaes a María de Médici, que pueden vese espuestes nuna sala del [[Louvre]].
 
P'allugar les asamblees del [[Directoriu (Francia)|Directoriu]] y de siguío l'acabante crear [[Senáu de Francia|Senáu]], l'arquiteutu [[Jean-François-Thérèse Chalgrin]] remocicó l'interior del edificiu p'afaelo a les sos funciones llexislatives, obres que terminaron en 1807.<ref>Michel Gallet, ''-yos Architectes parisiens du XVIII<sup>y</sup> siècle'', Ediciones Mengès, 1995, páx. 115, ISBN 2-85620-370-1.</ref> Ente 1836 y 1842, l'arquiteutu [[Alphonse de Gisors]], alumnu de Chalgrin, movió la fachada del edificiu que da a los xardinos sobre 31 metros, pa dar cabida a un nuevu hemiciclu. La sala foi reconstruyida en 1859, tamién por Gisors, en sufriendo una quema.