Diferencies ente revisiones de «Conflictu social»

Contenido eliminado Contenido añadido
m rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m iguo parámetros de plantía
Llinia 17:
Anque Weber nun negó que l'orde económicu determinara l'orde social y políticu, la concepción weberiana de les clases económiques ye más amplia que la marxista, en que la pertenencia a clases nun se determina solamente pola posición en rellación al [[mediu de producción]] que los individuos tengan. Weber introdució tres dimensiones a lo llargo los cualos se estratifica socialmente a los individuos, incluyendo'l [[Estatus social|estatus]] y un sistema d'estratificación acordies con el [[consumu]] de bienes (ver [[Estratificación social]]). Sicasí, una vegada qu'un grupu o clase llogró un estatus eleváu al traviés de ciertos llogros, los sos miembros tienden a llindar les oportunidaes de qu'otros individuos sustituyir, lo que de la mesma xenera conflictos que pueden inclusive desaguar en revoluciones. Asina, esta teoría puede ser vista n'ocasiones como una parte de la teoría social evolucionista o, dacuando, como parte d'una perceición fuertemente influyida por visiones tales como la de Marx o la de von Stein.
 
Dende'l puntu de vista modernu, y a partir de la [[crítica]] dende la visión [[dialéctica]] al [[funcionalismu]],<blockquote>Escontra fines de 1950 y na década de 1960 el funcionalismu estructural de Parsons ye oxetu de diverses crítiques, ente elles ser políticamente conservador, incapaz de tratar el cambéu social, por cuenta del so interés poles estructures estátiques, y non aparente pa entender correchamente'l conflictu social. Nel esfuerciu de dellos sociólogos por integrar l'interés pola estructura col interés pol conflictu, aníciase la Teoría del conflictu.<ref>{{Cita publicación|url=http://www.insumisos.com/lecturasinsumisas/Conflictu%20%20y%20cambéu%20social.pdf|títulu=Conflictu social y cambéu social|apellido=Rodríguez|nome=María del Pilar|fecha=|publicación=Informe de Meyora d'Investigación|fechaaccesofechaaccesu=8 de xunu de 2016|doi=|pmid=}}</ref> </blockquote>Nes interpretaciones de los distintos autores, de normal identificaos con una escuela, la esplicación entender de distinta manera si referir al sistema social nel so conxuntu totalizador o a la estructura social, que ye'l soporte teóricu del sistema. Coles mesmes tenemos d'asitiar l'elencu de valores nun llugar designao y preciso, que ye'l sistema social. Dende'l puntu de vista funcional la cuestión centrar en considerar el conflictu como dinámica social escontra'l consensu, una desigualdá estructural que se resuelve nuna nueva integración social.
 
Sicasí, nun paez ser posible esplicar con esi soporte teóricu otros aspeutos más estremos del conflictu, tales como la [[revolución]] y la [[guerra]]. Quiciabes la primera ye predecesora de la segunda y aníciense nuna primer fase del conflictu, que fállese n'atopar posiciones de consensu.