Diferencies ente revisiones de «Sergio Marqués»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Llinia 16:
Llicenciáu en Derechu pola [[Universidá d'Uviéu]]. Miembru d'[[Partido Popular|Alianza Popular]] dende la so fundación en [[1977]]. Foi diputáu de la [[Xunta Xeneral del Principáu d'Asturies|Xunta Xeneral]] dende [[1987]].
 
En setiembre de [[1993]] elixéronlu vicepresidente del [[Partido Popular|PP]] asturianu. En [[1995]] tres la renuncia d'[[Isidro Fernández Rozada]] a ser candidatu a la presidencia del Gobiernu asturianu, ganó nes eleiciones con mayoría simple. Sicasí, la inestabilidá del so gobiernu y les diferencies de criteriu que caltuvo colos dirixentes del so partíu, propició que dexara la disciplina del Partíu[[Partido Popular|PP]], acordies con dellos de los sos compañeros nel gobiernu en [[1998]], y fundó la [[Unión Renovadora Asturiana]] (Uras[[Unión Renovadora Asturiana|URAS]]) el [[2 d'avientu]] d'esi mesmu añu. Gobernó en minoría hastafasta la fin de la llexislatura en [[1999]].
 
Esi año, presentóse otra vuelta a les eleiciones autonómiques embaxo les sigles d'Uras[[Unión Renovadora Asturiana|URAS]]. La so candidatura algamó tres diputaos, colo que se convertía nel cuartu grupu parllamentariu tres de [[PSOE]], [[PP]] y [[IU]]. Nos comicios de [[2003]] concurrió otra vegada, pero sin algamar el 3% de votos mínimu necesariu p'acceder a la [[Xunta Xeneral del Principau d'Asturies]]. La so formación política sofrió entós un procesu de tresformación que la llevó a axuntase al [[Partíu Asturianista]] na coalición [[Unión Asturianista]], cola qu'optó otra vuelta a les elecciones de [[2007]]. La xuntanza de dambos partíos tres de la perda de la so representación nel parlamentu autonómico, nun sirvió pa qu'algamaran el sofitu suficiente pa tornar a la Xunta.
 
Tres de les [[Eleiciones autonómiques d'Asturies 2007|eleiciones de 2007]], Marqués anunció la so marcha de la política activa.