Diferencies ente revisiones de «Válvula termoiónica»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
Oriciu (alderique | contribuciones)
Sin resumen de edición
Etiqueta: edición de fonte 2017
Llinia 9:
| primer_produccion =
| simbolo = [[Imaxe:Pentode-Symbol de.svg|100px]]
| terminales = [[Ánodu]], [[cátodu]], filamentu, rejillarexella de control, rejillarexella pantalla y rejillarexella supresora
}}
 
Llinia 38:
Cuando quieren llograse mayores corrientes al traviés de la válvula y un aislamientu llétricu ente la fonte de corriente de caldéu del filamentu y la d'ánodu-cátodu, utilízase un cátodu independiente constituyíu por un pequeñu tubu metálicu revistíu o "pintáu" con dalgún material rico n'electrones llibres, como'l [[óxidu de torio]], qu'arrodia'l filamentu, aislláu llétricamente, pero bien próximu a él pa poder calecer afechiscamente. Nesti casu la válvula denominar de ''caldéu indirectu'', pudiendo entós la corriente del caldéu ser inclusive alterna. Nesti tipu de válvules el filamentu solo ye l'elementu calefactor y nun se considera un electrodu activu. Al tar los filamentos aisllaos pueden conectase xuntos (en serie o paralelu) los filamentos de toles válvules del equipu, lo que nun ye posible con cátodos de caldéu direutu.
 
Si amiéstense otros electrodos ente ánodu y cátodu (llamaos rejillasrexelles) puede controlase o modular el fluxu d'electrones que lleguen al ánodu, d'ende la denominación de válvula.
 
Debíu al fechu de que la corriente pel interior de la válvula solo puede circular nun sentíu, una de les aplicaciones de les válvules termoiónicas ye'l so usu como [[rectificador]]. Coles mesmes, y cuidao que con pequeñes diferencies de potencial aplicaes ente rejillarexella y cátodu pueden producise variaciones considerables de la corriente circulante ente cátodu y ánodu, otra aplicación, posiblemente la más importante, ye como [[amplificador]].
 
== Carauterístiques ==
Llinia 58:
El filamentu, al tar caliente, vese sometíu al efeuto de sublimación del material de la so superficie, esto ye, el so pasu al estáu gaseosu, lo que va amenorgando la so seición en ciertos puntos qu'agora se calecer más que'l restu, aumentando la sublimación nellos hasta que'l filamentu ruémpese. Esti efeutu mengua descomanadamente si trabayar a temperatures baxes con materiales d'altu puntu de fusión (wolframiu...). Por ello la temperatura de los filamentos foi baxando.
 
Efeutu microfónico: esti efeutu consiste na tresmisión al filamentu de vibraciones mecániques. Cuando'l filamentu cimbla, tresmite estes oscilaciones al cátodu, variando la so distancia cola rejillarexella, lo que produz una modulación na corriente d'electrones. Nel ánodu, la señal útil apaez modulada poles vibraciones mecániques, lo que ye especialmente desagradable nel casu d'amplificadores d'audiu, una y bones les vibraciones que s'acoplen provienen del propiu altavoz.
 
Los campos magnéticos tamién pueden crear oscilaciones del filamentu, por ello delles válvules zarrar en tubos de gran permeabilidá magnética ([[mu-metal]]).