Diferencies ente revisiones de «Movimientu antiglobalización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Modificado: it:Movimento new-global
Sin resumen de edición
Llinia 21:
 
====[[París]]====
El [[28 de payares]] más de 15.000 personas manifiestense na ciudá a la escontra de la OMC y baxo'l llemalema "El mundu nun ye una mercancía".
 
====[[Seattle]]====
Llinia 69:
 
====[[Barcelona]]====
Unes 100.000 persones participen en [[Barcelona]]'l [[14 de marzu]] na manifestación convocada polos sindicatos europeos baxo'l llemalema "Más Europa con plenu emplegu y drechos sociales". La capital catalana acueye fasta'l [[16 de marzu]] la cume europea, na que participen los Quince y los países aspirantes a entrar na UE. L'ésitu de la manifestación de Barcelona, pa reclamar postures alternativas a la cume de la UE, ye doblemente hestóricu: los convocantes llogren aconceyar a más de 300.000 persones, no que ye la mayor protesta antiglobalización fasta la fecha, y la marcha se desendolca de mou pacíficu, namái empañada por pequeños incidentes al final del recorríu.
 
===La Gran Aición Global [[2007]]===
Llinia 93:
El 12 y 13 d'abril de [[2002]] cellebrose n'[[Uviéu]] un aconceyamientu del [[ECOFIN]] esti fechu provocó que se convocaren seis marches antiglobalización dende varios puntos d'Asturies que confluyíen n'Uviéu, y onde varios miles de persones se manifestaron escontra l'aconceyamientu informal del Conseyu de Ministros d'Economía y Finances de la UE.
 
Les marches a pie surdieron de [[Xixón]], [[Avilés]], [[Llangréu]], [[Siero]] y [[Mieres]], a les que se xunió otra que salió d'Uviéu pa entrar xuntos na capital, tres una gran pancarta na que se lleía'l llemalema "contra la Europa del capital y la guerra, otro mundo es posible".
 
Los manifestantes aportaron a la capital ensin que se rexistraren incidentes y, baxo una intensa lluvia, aniciaron la manifestación na estación de Renfe, dende onde teníen previsto desplazase a la Plaza la Catedral al traviés de les cais céntriques en metanes d'un descomanáu dispositivu de la policía, qu'incluyía un siguimientu permanente de la marcha dende un helicópteru policial.