Diferencies ente revisiones de «Tegucigalpa»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo testu: un ponte => una ponte
Llinia 61:
El [[30 d'ochobre]] de [[1998]] la ciudá sufrió daños importantes tres el pasu del [[furacán Mitch]], que destruyó una parte de [[Comayagüela]] y los llugares bordiaos pel ríu Grande o Choluteca. El furacán caltuvo sobre'l territoriu hondureñu por cinco díes lo que causó que la tierra nun pudiera absorber tanta agua y auníu a la deforestación, provocara graves hinchentes en tol país, principalmente en Tegucigalpa.
 
La crecida de los afluentes del ríu Grande o Choluteca fixeron qu'esti va degolar l'altor de la ponte Juan Ramón Molina, que foi abasnáu pola corriente y sustituyíu rápido por ununa [[ponte Bailey]].
 
Les agües tamién provocaron deslizamientos de tierra nel sector del [[cuetu El Rebexíu]]. Estos deslizamientos abasnaron la mayor parte de la colonia Soto, que los sos escombros cayeron sobre la cuenca del ríu faciendo que se formara un dique al altor de dicha colonia, esti dique enllancó les agües del ríu Grande o Choluteca y causó l'hinchente nes partes baxes de Comayagüela destruyendo los vieyos establecimientos allugaos a redoma de la Cai Real. N'otros sectores la corriente derrumbó [[llomba|llombes]], [[cuetos]] y fasteres de montes, llevándose consigo barrios enteros, edificios, parques, automóviles, etc. Les árees mayormente afeutaes fueron les asitiaes cerca de ríos.