Diferencies ente revisiones de «Potosí»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo apostrofación
Llinia 250:
Dende un empiezu los vecinos y moradores potosinos arguyecer de la so propia importancia y el primer escudu d'armes que Carlos V concedió a Potosí reflexa fielmente esti espíritu d'arguyu «Soi'l ricu Potosí, del mundu soi l'ayalga, soi'l rei de los montes y envidia soi de los reis».
 
El L'[[Escudu de la Villa Imperial de Potosí]] ye la resultancia d'un llargu procesu que s'empecipia col descubrimientu del Cuetu Ricu o Sumaj Orcko y conclúi cola reconocencia oficial, a fines del sieglu XIX. Mientres esti periodu nun hubo certidume de la esistencia d'un escudu d'armes, hasta la mención d'esistencia de la ''Hestoria de la Villa Imperial de Potosí'' de [[Bartolomé Arzans de Orsúa y Vela]] (1674-1736) ente 1865 y 1871, cuando Vicente G. Quesada publíca, na ''Revista de Buenos Aires'', dellos pasaxes de la hestoria de Potosí, extractados de los manuscritos de Arzáns.
 
Como resultáu de diches publicaciones, Quesada edita en París les primeres ''Cróniques potosinas'' en 1890, onde, utilizando como fonte'l llibru de Arzáns, fai referencia que l'emperador Carlos V, por cédula de 28 de xineru de 1547, concedió un escudu de «armes a la Villa Imperial, confirmando esti títulu dáu n'honor del Emperador mesmu».