Diferencies ente revisiones de «Parque nacional de Yellowstone»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m preferencies llingüístiques: conectada => coneutada
Llinia 235:
El segundu superintendente, Philetus Norris, consiguió llograr un pequeñu salariu y delles subvenciones pa controlar el vandalismo y el [[caza furtiva|furtivismo]] nel parque. Fixo construyir dellos equipamientos y carreteres. Pa sofitalo, comprometió a Harry Yount, güei consideráu como'l primera guarda d'un parque nacional nos Estaos Xuníos.
 
A principios de los años 1880, el Northern Pacific Railroad construyó una estación en Livingston conectadaconeutada a la entrada septentrional del parque. La ocupación del parque aumentó rápido, pasando de 300 visitantes en 1872 a 5.000 en 1883. Nesta dómina, los turistes disponíen de poques carreteres y servicios y teníen que movese a caballu o en [[Dilixencia (carruaje)|dilixencia]]. En 1908, un segundu [[ferrocarril]], que funcionó hasta los [[año sesenta]], dexaba aportar a West Yellowstone. En 1881, Albert Bierstadt pintó los tabayones del ríu Yellowstone. La obra animó al presidente [[Chester A. Arthur]] a visitar el parque en 1883.
 
Col fin d'atenuar la insuficiencia de medios pa protexer el parque nacional, ente 1886 y 1918 confióse la so alministración al exércitu. Creóse un cuerpu de guardias civiles específicos (los ''rangers'') y asitióse so l'autoridá del [[Serviciu Nacional de Parques]] («National Park Service»). En 1909, el conxuntu d'edificios podía acoyer a 400 persones. El 31 d'ochobre de 1918, l'exércitu dexó'l control de Yellowstone al Serviciu Nacional de Parques.