Diferencies ente revisiones de «Wellington»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m preferencies llingüístiques: conectada => coneutada
Llinia 43:
Wellington ye conocida pol so pintorescu puertu natural y per los sos verdes llombes afataes con barrios de [[Arte colonial|cases coloniales]]. El CBD ta asitiáu cerca de ''Lambton Harobour'', un brazu del puertu. El [[puertu de Wellington]] ta asitiáu sobre una [[falla xeolóxica]] activa, que se fai patente na so recta mariña oeste, onde la tierra álzase abruptamente. La mayoría de los barrios residenciales de Wellington atopar a un altor mayor que la del centru de la ciudá.
 
Al este atopa la península de Miramar, que ta conectadaconeutada a la ciudá por un [[istmu]] llanu en Rongotai, onde s'atopa'l [[Aeropuertu Internacional de Wellington]]. La estrecha entrada al puertu de Wellington atopar al este de la península de [[Miramar (Wellington)|Miramar]], y cuenta coles peligroses agües de poco caláu de ''Barrett Reef'', onde llancaron munchos navíos, el más famosu d'ellos, el ferry ''Washine'' en 1968.
 
Esiste una rede de paseos y reserves naturales caltenida pola autoridá local y voluntarios. La Rexón de Wellington tien 500 km² de parques y monte. La Universidá Victoria y el Xardín Botánicu atópase na llomba al oeste de la ciudá llamada monte Victoria, y a dambos llugares puede aportase por aciu un [[funicular]] llamáu ''Wellington Cable Car''.