Diferencies ente revisiones de «The Lord of the Rings: The Two Towers»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo testu: pola ponte => pela ponte
Llinia 57:
En internándose en [[Emyn Muil]], [[Frodo Bolsón]] y [[Sam Gamyi]] atopar cola criatura [[Gollum]], qu'intenta quitar l'[[Aniellu Únicu|Aniellu]] por forzar pero, al trate vencíu, promete a los [[hobbit]]s emponelos hasta [[Mordor]]. En sacándolos de Emyn Muil y travesar la [[Barraquera de los Muertos]], lleguen al [[Morannon]], la Puerta Negra» de Mordor. Sicasí, la gran proteición que tien -yos imposibilita entrar perhí y Gollum propón-yos tomar el camín secretu de [[Cirith Ungol]]. Mientres el viaxe, atopar con una tropa avanzada de cervunes de [[Gondor]] dirixida por [[Faramir]], fíu del [[Senescales de Gondor|senescal de Gondor]] y hermanu de [[Boromir]], quien los toma como prisioneros y afaya que porten l'Aniellu Únicu. Faramir cunta a los hobbits que Boromir morrió y que foi atopáu nun bote élfico. Esto fai pensar a Frodo, pos creía que Boromir solo quería l'Aniellu, y pol so hermanu afaya que morrió protexendo a la [[Compañía del Aniellu|Compañía]], tal que xuraren tolos sos miembros al salir de [[Rivendel]]. Faramir decidió llevalos ante'l so padre, pero, al so pasu pola derruida ciudá d'[[Osgiliath]], los soldaos gondorianos atópense combatiendo a les fuercies de [[Sauron]] conducíes por dalgunos [[Nazgûl]]. Al dase cuenta del malinu poder del Aniellu sobre Frodo, al que casi prinda unu de los Nazgûl, Faramir decide lliberar por que completen la so misión.
 
Mentanto, los uruk-hai que lleven prisioneros a Merry Brandigamo y Pippin Tuk son ablayaos polos [[rohirrim|caballeros de Rohan]] exiliados y los hobbits consiguen escapar de la batalla, internándose nel monte de [[Fangorn]]. Aragorn, Legolas y Gimli, que fueren tres ellos, atopar colos restos de la batalla y siguen les buelgues de los sos amigos hasta l'interior del monte. Nél realcuéntrense con [[Gandalf]], al que creíen muertu tres la so cayida polapela ponte de [[Moria]], y una vegada infórmalos de que dexó a Merry y Pippin en bones manes, diríxense xuntos a [[Edoras]], capital de [[Rohan]], pa falar col [[Casa de Eorl|rei]] [[Théoden]]. Sicasí, ésti atópase abruxáu por [[Saruman]] gracies a l'ayuda del conseyeru del rei, [[Gríma]], que trabaya de callao pal magu. Sol so influxu, desterró al so sobrín [[Éomer]] tres la muerte de [[Théodred]], el so fíu y herederu al tronu. Gandalf llogra lliberar y Théoden decide abelugar al so pueblu na [[fortaleza (arquiteutura)|fortaleza]] del [[Abilsu de Helm]] col fin de nun arriesgase a un conflictu abiertu con [[Isengard]] en Edoras.
 
Saruman unvia a un exércitu xigantescu de uruk-hai a destruyir l'Abilsu de Helm, mientres Gandalf va en busca de los rohirrim exiliados pa la batalla. L'[[Elfos (Tolkien)|elfo]] [[Haldir]], del monte de [[Lothlórien]], allega con un pequeñu exércitu de [[galadhrim]] n'ayuda de Rohan y xuntos consiguen aguantar hasta la llegada de Gandalf, Éomer y numberosos rohirrim, que ganen a los uruks.