Diferencies ente revisiones de «Fonética»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Revertíes les ediciones de 181.179.34.249 (alderique) hasta la cabera versión de BandiBot
Etiqueta: Reversión
m preferencies llingüístiques: conecta => coneuta
Llinia 43:
Estudiando la comunicación y el so procesu puede captase meyor ónde y cuándo intervien cada área fonética. Dubois indica que la comunicación ''ye'l procesu en que'l so intre la significación qu'un interlocutor acomuña a los soníos ye la mesma que la que l'oyente acomuña a esos mesmos soníos''.
 
El [[Comunicación|proceso de comunicación]] tien seis elementos fundamentales: emisor, receptor, códigu, mensaxe, canal y fenómenos extralingüísticos. L'articulación, que ye la última etapa del mensaxe nel emisor, estudiar la la llamada [[#Fonética articulatoria|fonética articulatoria]]. Avanzóse enforma nel [[#Fonética acústica|área acústica]]. Esta pertenez al dominiu de la física, una y bones el fenómenu del soníu ye un fechu puramente físicu, na etapa que va de la boca del emisor al escuchu del receptor. La [[#Fonética auditiva|fonética auditiva]] estudia'l comportamientu de la onda sonora nel oyíu, pos se sabe qu'hasta l'oyíu internu sigue tando la onda sonora; a partir del [[órganu de Corti]], que conectaconeuta col nerviu auditivu, yá nun van esistir ondes sonores, sinón solu impulsos nerviosos.
 
Poro, la fonética articulatoria rellacionar col emisor del mensaxe. Esti tresmitir por una canal en forma d'ondes sonores (fonética acústica). Y la fonética auditiva acomuñar al receptor del mensaxe.