Diferencies ente revisiones de «Corriente llétrico»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m preferencies llingüístiques: conectar => coneutar
Llinia 109:
La xeneración trifásica d'enerxía llétrica ye más común que la monofásica y apurre un usu más eficiente de los conductores. L'usu de lletricidá en forma trifásica ye mayoritaria pa tresportar y distribuyir enerxía llétrica y pal so usu industrial, incluyendo'l accionamiento de motores. Les corrientes trifásiques xenerar por aciu [[alternador]]es dotaos de tres bobines o grupos de bobines, arrollaes nun sistema de tres electroimanes equidistantes angularmente ente sigo.
 
El conductores de los trés electroimanes pueden conectase n'estrella o en triángulu. Na disposición n'estrella cada bobina conectarconeutar a una fase nun estremu y a un conductor común nel otru, denomináu ''neutru''. Si'l sistema ta equilibráu, la suma de les corrientes de llinia ye nula, colo que'l tresporte puede ser efeutuáu usando solamente tres cables. Na disposición en triángulu o delta cada bobina conectarconeutar ente dos filos de fase, de forma que un estremu de cada bobina ta conectáu con otru estremu d'otra bobina.
 
El sistema trifásicu presenta una serie de ventayes tales como la economía de les sos llinies de tresporte d'enerxía (filos más finos que nuna llinia monofásica equivalente) y de los tresformadores utilizaos, según el so eleváu rendimientu de los receptores, especialmente motores, a los que la llinia trifásica alimenta con potencia constante y non pulsiada, como nel casu de la llinia monofásica.