Diferencies ente revisiones de «El Puente del Arzobispo»

m
preferencies llingüístiques: redacción => redaición
m (preferencies llingüístiques: local => llocal)
m (preferencies llingüístiques: redacción => redaición)
Físicamente, el nucleu urbanu d'El Puente del Arzobispo allúgase sobre una elevación o terraza del valle del ríu [[Tajo]], aproximao a unos 320 metros; y el so términu llinda a veres d'este.
 
Alministrativamente, ta asitiáu dientro de la contorna de la [[Campana de Oropesa]] y llinda pel sur con [[provincia de Cáceres|Cáceres]] y per los otros estremos col términu vecín de d'[[Alcolea de Tajo]].
 
=== Xeoloxía ===
Otros edificios menores son la ilesia parroquial de Santo Catalina, la Picota, el Conventu Hospital de Santo Catalina. La primera, anque data del sieglu XV, nun caltién nada de la so estructura primitiva, siendo totalmente reformada nel sieglu XIX. A lo último, pela rodiada del pueblu atopa'l [[Dolmen]] de Azután.
 
Adicionalmente, y pola so importancia na fabricación de [[cerámica]], cuenta col [[Centru d'Interpretación de la Cerámica d'El Puente del Arzobispo]], onde pueden siguise les distintes fases que componen l'artesanía de la l'[[alfarería]] ya incorpora un pequeñu muséu.
 
== Personaxes pernomaos ==
 
=== Bibliografía ===
* ''Diccionariu Enciclopédicu de la provincia de Toledo'', RedacciónRedaición de revistir ECOS. Depósitu llegal: M-38645-2000.
 
== Enllaces esternos ==