Diferencies ente revisiones de «Pontecesures»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m preferencies llingüístiques: redacción => redaición
Llinia 34:
El puertu tuvo gran importancia nos años 60-70 yá que yera Pontecesures centru de descarga de los barcos areneros del [[ríu Ulla]]. Esti sable yera utilizada pol sector de la construcción neses décades. El negociu del sable morrió a principios de la década de los 80, al completase'l dragáu del fondu del ríu colo cual sumieron les tarrecibles ''cheas'' o llenes del ríu na curva de la Insua o de la ponte, que daba llugar a que permaneciera anubierta esta zona habitada, al igual que la Veiga da Foz, formada pola confluencia del ríu Sar col Ulla un pocu más embaxo del puertu romanu, un terrén d'ábanu y pantanosu y solamente habitáu apocayá cola normalización del cursu del ríu.
 
Publicáronse equí dos periódicos. ''La Verdá de Cesures'', so la direición de Victoriano Llerena Braña, que la so redacciónredaición taba en casar esquinera de la Rúa Nova cola Rúa San Lois. Entamu la so tirada'l 6 de mayu de 1900 y dexó de publicar n'avientu de 1900. ''La Razón de Cesures'' publicar nos meses d'ochobre y payares de 1900 mientres la suspensión temporal de ''La Verdá de Cesures''.
 
En [[1881]] [[Alfonsu XII]] concedió a la parroquia de San Xulián de Requeixo el títulu de Villa de San Luis de Cesures, anque daquella pertenecía al conceyu de Valga, del cual consiguió darréu la segregación.