Abrir el menú principal

Cambios

Ensin cambiu de tamañu ,  hai 26 díes
m
preferencies llingüístiques: redacción => redaición
=== 2004–presente ===
 
Los hermanos Barclay mercaron el Telegraph Group per alredor de £665 millones a finales de xunu de 2004. Sir David Barclay suxurió que ''The Daily Telegraph'' yá nun podría ser el periódicu de la casa» de los [[Partíu Conservador (Reinu Xuníu)|conservadores]] nel futuru. Nuna entrevista con ''[[The Guardian]]'', dixo: «Cuando'l gobiernu tien razón vamos sofitalos». El conseyu de redacciónredaición sofitó al Partíu Conservador nes eleiciones xenerales de 2005. El 15 de payares 2004 foi'l décimu aniversariu del llanzamientu de la páxina web del ''Telegraph'', ''Electronic Telegraph'', agora rellanzada como ''www.telegraph.co.uk''. El 8 de mayu de 2006, la primer fase d'un importante rediseño de la páxina web llevar a cabu, con un diseñu de páxina más amplia y un mayor protagonismu de los blogues d'audiu, videu y periodistes.
 
El 10 d'ochobre de 2005, ''The Daily Telegraph'' rellanzó incorporar una seición de deportes y una nueva seición de negocios independiente. El columnista estrella y analista políticu de ''[[The Daily Mail]]'' [[Simon Heffer]] dexó esi periódicu n'ochobre de 2005 pa reincorporase con ''The Daily Telegraph'', onde se convirtió n'editor asociáu. Heffer escribió dos columnes selmanales pal periódicu dende finales d'ochobre de 2005 y ye un collaborador habitual del podcast de noticies. En payares de 2005 el primer serviciu de podcast regular por un periódicu nel Reinu Xuníu poner en marcha.<ref>{{cita noticia|apellíos=Ponsford|nome=Dominic|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/32570|títulu='Hear all about it' as the Telegraph launches podcast|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=18 de payares de 2005}}</ref> Xustu antes de Navidá de 2005, anuncióse que los títulos de telégrafu mover de llugar de Canadá en [[Canary Wharf]], a la plaza Victoria, cerca de la [[estación de Victoria]], nel centru de Londres.<ref>{{cita noticia|apellíos=White|nome=Dominic|url=http://www.telegraph.co.uk/finance/2928887/Telegraph-moves-to-Victoria.html|títulu=Telegraph moves to Victoria|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 d'avientu de 2005|fechaaccesu=18 de setiembre de 2009}}</ref> La nueva oficina cunta con un diseñu «''hub and spoke''» de la sala de redacciónredaición pa producir conteníos pa ediciones impreses y en llinia.
 
N'ochobre de 2006, col so treslláu a Victoria, la compañía pasó a llamase Telegraph Media Group, reposicionándose a sigo mesma como una empresa multimedia. El 2 de setiembre de 2008, ''The Daily Telegraph'' foi impresu con color en cada páxina per primer vegada cuando dexó Westferry por Broxbourne, [[Hertfordshire]], otru brazu de la empresa de [[Rupert Murdoch]].<ref>{{cita noticia|url=http://www.pressgazette.co.uk/node/42016|títulu=Daily Telegraph unveils full-colour redesign|obra=Press Gazette|idioma=inglés|fecha=2 de setiembre de 2008|fechaaccesu=18 de setiembre de 2009}}</ref> El papel ta tamién impresu en [[Liverpool]] y [[Glasgow]] por ''Newsprinters''. En mayu de 2009, les ediciones diaries y dominicales publicaron [[Escándalu de gastos del Parlamentu del Reinu Xuníu|detalles de gastos de los diputaos]]. Esto llevó a una serie d'arrenuncios d'altu perfil tantu de l'alministración gobernante llaborista y l'oposición conservadora.
 
En xunu de 2014, ''The Telegraph'' foi criticáu por ''[[Private Eye]]'' pola so política de sustitución de periodistes esperimentaos y alministradores de noticies con personal con menos esperiencia y [[Allugamientu en buscadores|optimizadores de motores de busca]]. El 10 de setiembre de 2014, el Telegraph Media Group empecipiaron la busca per mediu d'un anunciu nel ''The Daily Telegraph'' mesmu d'un nuevu Xefe de Periodismu Interactivo, indicando que los candidatos tienen de tener interés demostrable nes noticies y el periodismu (esperiencia de redacciónredaición anterior nun ye necesaria sicasí)».<ref>{{cita web|url=https://jobs.telegraph.co.uk/job/4300868/head-of-interactive-journalism/|títulu=Head of Interactive Journalism|obra=The Daily Telegraph|idioma=inglés|fecha=10 de setiembre de 2014|fechaaccesu=2 d'ochobre de 2014}}</ref>
 
==== Especulación de que la cobertoria de noticies foi influyida por anunciantes ====
=== Sitio web ===
 
''Telegraph.co.uk'' ye la versión en llinia del periódicu. Utiliza'l títulu de ''The Telegraph'' ya inclúi artículos de les ediciones impreses de ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph'', según conteníu namái pa Internet, tales como últimes noticies, carauterístiques, galeríes de semeyes y blogues. Foi nomáu sitio web del añu del consumidor del Reinu Xuníu en 2007<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|urlarchivu=http://web.archive.org/web/20140813001257/http://www.ukaop.org.uk/aopawards2007.obyx|títulu=AOP Award Winners 2007|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=3 d'ochobre de 2007|fechaaccesu=8 d'avientu de 2011|fechaarchivu=13 d'agostu de 2014}}</ref> y l'Editorial Dixital del añu en 2009<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|urlarchivu=http://web.archive.org/web/20140723204947/http://www.ukaop.org.uk/news/aopawardwinnersfulllist20091261.html|títulu=AOP Award Winners 2009 in full|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=2 de xunu de 2009|fechaaccesu=8 d'avientu de 2011|fechaarchivu=23 de xunetu de 2014}}</ref> pola ''Association of Online Publishers''.<ref>{{cita web|url=http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|urlarchivu=http://web.archive.org/web/20090319144311/http://www.ukaop.org.uk/cgi-bin/go.pl/news/article.html?uid=1632|títulu=Newspaper brands shine at AOP Awards|obra=Association of Online Publishers|idioma=inglés|fecha=4 d'ochobre de 2007|fechaarchivu=19 de marzu de 2009}}</ref> El sitiu ta supervisáu por Kate Day,<ref>{{cita noticia|apellíos=Greenslade|nome=Roy|url=http://www.theguardian.com/media/greenslade/2014/feb/21/telegraphmediagroup-jason-seiken|títulu=Telegraph: Jason Seiken confirms MacGregor and Evans in editing roles|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=21 de febreru de 2014}}</ref> direutora dixital del Telegraph Media Group. El restu del personal inclúin Shane Richmond, direutor de teunoloxía (editorial),<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/shanerichmond/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Shane Richmond|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaaccesu=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> y Ian Douglas, xefe de producción dixital.<ref>{{cita noticia|url=http://blogs.telegraph.co.uk/technology/author/iandouglas/|títulu=Blogue en ''The Telegraph'' de Ian Douglas|obra=Blogues.telegraph.co.uk|idioma=inglés|fechaaccesu=8 d'avientu de 2011|ubicación=Londres}}</ref> El sitiu, que foi'l focu de los esfuercios del grupu pa crear una operación de noticies integrada a la producción de conteníos pa la impresión y en llinia de la mesma sala de redacciónredaición, completó un rellanzamientu en 2008 qu'implica l'usu del sistema de xestión de conteníos ''Escenic'', popular ente los grupos de periódicos noreuropeos y escandinavos. ''Telegraph TV'' ye un serviciu de televisión de [[videu so demanda]] empobináu por ''The Daily Telegraph'' y ''The Sunday Telegraph''. Ta agospiáu na web oficial del ''Telegraph'', ''telegraph.co.uk''.
 
''Telegraph.co.uk'' convertir nel más popular sitiu de periódicu del Reinu Xuníu n'abril de 2008.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2008/may/22/abcs.digitalmedia|títulu=ABCe: Telegraph website overtakes Guardian|apellíos=Kiss|nome=Jemima|obra=The Guardian|idioma=inglés|ubicación=Londres|fecha=22 de mayu de 2008|fechaaccesu=18 de setiembre de 2009}}</ref> Foi superáu por ''Guardian.co.uk'' n'abril de 2009 y más tarde por ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|apellíos=Kiss|nome=Jemima|títulu=ABCe: Guardian.co.uk takes top spot|url=http://www.guardian.co.uk/media/2009/may/21/abce-guardian-telegraph|fechaaccesu=18 de setiembre de 2009|obra=The Guardian|idioma=inglés|fecha=21 de mayu de 2009|ubicación=Londres}}</ref> N'avientu de 2010, ''Telegraph.co.uk'' yera'l tercer sitio web d'un periódicu británicu más visitáu periódicu con 1,7 millones de visitantes diarios en comparanza colos 2,3 millones de ''Guardian.co.uk'' y casi 3 millones del ''Mail Online''.<ref>{{cita noticia|url=http://www.guardian.co.uk/media/2010/dec/21/november-abce-guardian-mail-online|ubicación=Londres|obra=The Guardian|apellíos=Halliday|nome=Josh|títulu=Guardian.co.uk passes 40m monthly browsers|fecha=21 d'avientu de 2010|idioma=inglés}}</ref>