Diferencies ente revisiones de «Diego Rivera»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
BandiBot (alderique | contribuciones)
m Bot: Troquéu automáticu de testu (-esquierda +izquierda)
Llinia 93:
En 1953, creó una de los sos más grandes obres. Atopar nel [[Teatru de los Insurxentes]],<ref>[http://teatroinsurgentes.com.mx/ Páxina web oficial del Teatru de los Insurxentes]</ref> na Ciudá de Méxicu. Tien un gran significáu históricu; caúna de les imáxenes representa parte de la hestoria del país. El mural ta fechu de [[tesela]]s de vidriu esmaltaes sobre plaques de la marca Mosaicos Venecianos,<ref>[http://Marca%20Rexistrada%20ante%20el%20Institutu%20Mexicanu%20de%20la%20Propiedá%20Industrial,%20de%20la%20empresa%20Mosaicos%20Venecianos%20de%20Méxicu,%20S.A.%20de%20C.V.%20Llográu%20de%20http://www.m-v-m.mx/historia.html Mosaicos Venecianos de Méxicu, S.A. de C.V. www.m-v-m.mx/historia.html]</ref> y l'allugamientu tuvo a cargu del maestru Luigi Scodeller.
 
Nun primer planu, vese'l teatru, representáu pol antifaz y les manes en [[mitón|mitones]], col día y la nueche como símbolu de la [[dualismo|dualidad]]. Detrás d'esti símbolu, atópase un escenariu, en que'l so centru representar a [[Mario Moreno Cantinflas]], el comediante popular mexicanu qu'equí s'atopa recibiendo dineru de les clases pudientes de la sociedá mexicana, representaes por capitalistes, militares, el clérigu y una cortesana, y partiéndolo a les clases desarimaes, que s'atopen a la so esquierdaizquierda. Detrás del escenariu, reparar l'antigua [[Basílica de Guadalupe]].
 
Del llau esquierdu del mural, atópense delles imáxenes de [[Maximiliano I de Méxicu|Maximiliano]] y [[Carlota de Méxicu|Carlota]], y al pie de ellos, personaxes de la hestoria mexicana como [[Benito Juárez]], [[Miguel Hidalgo]], [[José María Morelos y Pavón]], [[Hernán Cortes]] y [[Juan Ruiz de Alarcón]], toos ellos entemecíos con personaxes típicos de les [[pastorela]]s mexicanes, como'l Diañu y l'Arcánxel.