Diferencies ente revisiones de «Charlie Sheen»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo parámetros de plantía
Llinia 66:
Finalmente, la producción anunció que Charlie Sheen diba incorporase a la serie con un nuevu personaxe en sustitución de [[Michael J Fox]]. Al entamu inda hubo escépticos, pero finalmente cola primer apaición de Charlie na serie les duldes estenáronse; l'episodiu llogró bones crítiques y finalmente la serie alzar ente les cinco más esitoses de los [[Estaos Xuníos]] y dio-y a Charlie un [[Globu d'Oru]].
 
''[[Spin City]]'' llegó al visu con Sheen, y pa cuando terminó en 2002, Charlie yá tenía otros planes. En 2003, Sheen fixo una audición como [[Charlie Harper]] na nueva "sitcom" de la [[CBS]] ''[[Two and a Half Men]]''. El papel de Sheen en ''Two and a Half Men'' taba basáu na so imaxe de ''"Mozu Malu"''.<ref>{{cita publicación|apellidoapellíu=Heffernan|nome=Virginia|títulu=Swinging Bachelor's Peril: Beware of Geek Bearing Kid|url=http://www.nytimes.com/2003/09/22/arts/television-review-swinging-bachelor-s-peril-beware-of-geek-bearing-kid.html|publicación=The New York Times|fecha=22 de setiembre de 2003|páxina=Y6}}</ref> La serie convertir nun ésitu automáticamente y Charlie retomó la so posición de superestrella, una vegada más, amás d'empezar a cobrar salarios millonarios, como 350.000 dólares per episodiu a partir de la tercer temporada y unos 800&nbsp;000 dólares na quinta y finalmente yá 1 millón de dólares per episodiu na séptima temporada.
 
La serie de ''Two and a Half Men'', tamién-y brindó un númberu de reconocencies, fama y premios solu comparable a la so dómina con ''Wall Street'' y ''[[Platoon]]'', nomáu al [[Emmy]], el [[People's Choice Award]] y el [[ALMA Award]], ente munchos otros premios y nominaciones.