Diferencies ente revisiones de «Industrialización»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Preferencies llingüístiques: técnica => téunica
m Preferencies llingüístiques: localización => llocalización
Llinia 1:
[[Archivu:Cottonopolis1.jpg|thumb|200px|right|Panorámica de [[Mánchester]].]]
 
[[Archivu:Industria mundo1.png|thumb|400px|right|LocalizaciónLlocalización de les árees industriales más importantes.]]
 
La '''industrialización''' consiste na producción de bienes a gran escala, por aciu l'usu de máquines aicionaes por nuevu fontes d'enerxía. Conozse como industrialización el procesu pol qu'un [[Estáu]] o comunidá social pasa d'una [[economía]] basada na [[agricultura]] a una encontada nel desenvolvimientu industrial y nel qu'ésti representa en términos económicos el sosten fundamental del [[Productu Interior Brutu]] y en términos d'ocupación ufierta trabayu a la mayoría de la población. Supón, amás, una economía de llibre cambéu.
Llinia 22:
Por estensión, falar de industrialización pa referise a cualesquier modelu de sociedá bien desenvuelta, magar dende la década de los 50 del [[sieglu XX]] les sociedaes con mayor poder económicu son aquelles que tienen unos altos niveles de desenvolvimientu teunolóxicu.
 
Anguaño, el procesu de industrialización camudó. Nos países en víes de desenvolvimientu como los BRICS (Brasil, Rusia, India, China y Sudáfrica), la migración del campu a la ciudá nun ta acompañada de la industrialización. Les instituciones públiques nun pueden fortalecese colos aumentos na recaldación impositiva qu'esta trai, lo que derivó nun aumentu de la conflictividá social. La industrialización nestos países produzse gracies a la mano d'obra barata y a les economíes d'escala que presenten (la deslocalizacióndesllocalización d'empreses supón la perda de puestos de trabayu nos países desenvueltos, pero crear nos que tán en víes de desenvolvimientu).
 
En munchos casos, la industrialización nestos países nun apaez de forma natural como asocedió en Gran Bretaña, gracies al aumentu del comerciu y el desenvolvimientu de la industria pesao como la minería, sinón qu'apaez debíu al impulsu que les instituciones nacionales o internacionales dan-y a la economía. India y Corea del Sur reciben o lo fixeron ayudes importantes tantu del FMI, Bancu Mundial como d'Estaos Xuníos por cuenta de la so importancia geopolítica y como respuesta a la industrialización de China. Per otru llau China y Brasil industrializáronse gracies a les polítiques qu'adoptaron los sos gobiernos y a la intervención del estáu na economía.