Diferencies ente revisiones de «Organización d'Aviación Civil Internacional»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m Preferencies llingüístiques: localización => llocalización
Llinia 225:
La función principal de les distintes Oficines Rexonales de la OACI ye redactar y caltener los Planes Rexonales de Saléu Aereu actualizaos.
 
===Organización y localizaciónllocalización de les distintes sedes===
 
* África Occidental ([[Dakar]], [[Senegal]])
Llinia 291:
 
{{AP|Códigu d'aeropuertos de OACI}}
Tantu la OACI como IATA tienen el so propiu sistema de denominación d'aeródromos. Nel casu de la OACI con un [[Códigu d'aeropuertos de OACI|sieglu de 4 lletres]] y nel de la IATA de [[Códigu d'aeropuertos de IATA|3 lletres]]. El códigu de referencia de la OACI basar na rexón y país na que s'atopa l'aeródromu, por casu l'[[Aeropuertu de París-Charles de Gaulle]] tien un códigu OACI de LFPG, onde L indica Europa del Sur, F, Francia, PG, Paris de Gaulle, ente que l'[[Aeropuertu de París-Orly]] tien el códigu LFPO (la tercer lletra dacuando refierse a la rexón d'información de vuelu concreta o tamién puede ser que los dos últimes lletres sían arbitraries). Na mayoría de países, el códigu OACI y el IATA nun tán rellacionaos; por casu, l'aeropuertu Charles de Gaulle tien asignáu un códigu IATA de CDG. Sicasí, el prefixu de localizaciónllocalización referente a Estaos Xuníos ye K y de normal el códigu OACI suel utilizar tamién esti prefixu. Por casu, el códigu OACI de [[Los Angeles International Airport]] ye KLAX.[[Canadá]] utiliza un sistema similar, onde s'añedir una C a un códigu IATA pa crear un códigu OACI. Por casu, l'[[Aeropuertu Internacional de Calgary]] tien asignáu'l sieglu YYC o CYYC. (Otra manera, los aeropuertos asitiaos en [[Hawái]] y na rexón del Pacíficu tienen asignaos códigos OACI qu'empiecen con PH; el códigu del [[Aeropuertu Internacional de Kona]] ye PHKO. De forma similar en [[Alaska]] los códigos empiecen con PA. Merrill Field, por casu va ser PAMR.) Ye importante destacar que non tolos aeródromos esistentes tienen asignaos códigos en dambos sistemes; por casu, aeropuertos que nun cunten con serviciu d'aerollinies nun precisen un códigu IATA.
 
La OACI amás asigna un [[Indicativu (aerollinia)|códigu d'aerollinia]] de 3 lletres (pela cueta la IATA asigna un códigu de 2 lletres como por casu UAL vs. UA para [[United Airlines]]). La OACI tamién aprove d'identificadores de telefonía a operadores d'aeronaves de too el mundu d'una o dos pallabres usáu per radio de normal, similar al nome del operador de l'aeronave. Por casu, l'identificador internacional de [[Japan Airlines]] ye JAL y el nome del operador ye Japan Air ente que para [[Aer Lingus]] ye EIN y Shamrock. Poro, un vuelu de Japan Airlines númberu 111 denominaríase como "JAL 111" y pronunciáu como "Japan one one one" al traviés de radio mientres un vuelu de Aer Lingus con igual númberu denominaríase "EIN 11" y pronunciáu "Shamrock one one one". N'Estaos Xuníos, les práutiques de la FAA<ref>{{cita web |url=https://www.faa.gov/air_traffic/publications/ATpubs/ATC/atc0204.html |títulu=Copia archivada |fechaaccesu=27 de marzu de 2010 |urlarchivu=https://web.archive.org/web/20100416174212/http://www.faa.gov/air_traffic/publications/atpubs/atc/atc0204.html |fechaarchivu=16 d'abril de 2010 }}</ref> riquen que los díxitos numbéricos del denominador sían lleíos nun formatu de grupu ("Japan Air unu once" sobre l'exemplu anterior) ente que díxitos individuales son utilizaos pa numberar vuelos civiles inesperaos.