Diferencies ente revisiones de «Rede llétrica»

m
Preferencies llingüístiques: localización => llocalización
m (Bot: Ortografía habitual na wiki)
m (Preferencies llingüístiques: localización => llocalización)
La segunda etapa constituyir la rede de distribución puramente felicidá, con tensiones de funcionamientu de 3 a 30&nbsp;kV y con una disposición en rede radial. Esta rede cubre la superficie de los grandes centros de consumu (población, gran industria, etc.), xuniendo les estaciones tresformadores de distribución colos centros de tresformamientu, que son la última etapa del suministru en media tensión, una y bones les tensiones a la salida d'estos centros ye de baxa tensión (125/220 o 220/380 ).<ref>El nuevu [[Reglamentu Electrotécnico pa Baxa Tensión (España)|Reglamentu Electrotécnico de Baxa Tensión]] (2002) esixe tensiones de distribución en baxa tensión de 230/400 V.</ref>
 
Les llinies que formen la rede de distribución operar de forma radial, ensin que formen mallas. Cuando esiste una avería, un dispositivu de proteición asitiáu de primeres de cada rede detectar y abre el interruptor qu'alimenta esta rede. La localizaciónllocalización d'averíes facer pol métodu de "prueba y error", estremando la rede que tien l'avería en metaes y suministrando enerxía a una d'elles; a midida que acútase la zona con avería, devuélvese'l suministru al restu de la rede. Esto causa que nel intre de la localizaciónllocalización puedan producise delles interrupciones a un mesmu usuariu de la rede.
 
La topoloxía d'una rede de distribución referir al esquema o arreglu de la distribución, esto ye la forma en que se distribúi la enerxía per mediu de la disposición de los segmentos de los circuitos de distribución. Esta topoloxía puede tener les siguientes configuraciones: