Diferencies ente revisiones de «Valle»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
m Preferencies llingüístiques: localización => llocalización
Llinia 19:
El desenvolvimientu de los valles encañonados ta íntimamente rellacionáu cola intensidá de los procesos xeomorfolóxicos que formen el valle y cola xeoloxía, concretamente cola composición litolóxica o coles falles. Los materiales de los valles varien dende roca firme hasta suelos residuales na forma de coluviones, fluxu d'escombros ente otros materiales depositacionales.<ref name=rosgen94/>
 
La localizaciónllocalización de los valles encañonados ye más frecuente en partir altes de la cuenca hidrográfica onde los ríos tienen pocu caudal, les rimaes son altes y les parés del valle frecuentemente amuesen roca firme ensin cobertoria. Cuando los montes qu'arredolen el valle son bien resistentes a la meteorización y a la erosión, el valle presenta una configuración encañonada entá nel percorríu mediu de la cuenca. frecuentemente atópense tabayones y rabiones nos cursos d'agua que drenan estos valles.
 
Anque xeneralmente créese que los valles en '''V''' son perfectamente simétricos, lo cierto ye que tamién presenten ciertu grau d'[[asimetría fluvial|asimetría]], siendo la paré o fastera de la esquierda de mayor pindiu o enclín que la de la derecha (tratándose del hemisferiu Norte).