Diferencies ente revisiones de «Calzada del llagu Pontchartrain»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo testu: llau esti => llau este
Llinia 7:
El proyeutu orixinal de la Calzada consistía nun vial de dos carriles sosteníu sobre l'agua por pilastres de formigón qu'inauguráu en [[1956]] con un costu de 30,7 millones de dólares. Un segundu vial con otros dos carriles y paralelu al primeru abrir al tráficu rodáu'l [[10 de mayu]] de [[1969]] con un costu de 26 millones de dólares, dándose la circunstancia de qu'esti segundu ye 15 metros más llargu que'l primeru. La Calzada siempres foi una ponte de peaxe. Hasta [[1999]], cobrar por travesar la ponte en cualesquier de los dos sentíos, pero nesi añu pa esaniciar la conxestión viaria que se producía na mariña sur del llagu (onde ta allugada la ciudá de Nueva Orleáns) decidió suprimise el peaxe de la ponte nel sentíu norte. Dende esi momentu l'únicu peaxe cobráu na Calzada foi'l del sentíu sur y quedó afitáu en 3 dólares.
 
La inauguración de la Calzada aumentó la riqueza de les pequeñes comunidaes de la mariña norte, amenorgando'l tiempu de conducción escontra Nueva Orleans hasta 50 minutos, averando asina la mariña norte escontra'l [[área metropolitana de Nueva Orleans]]. Antes de la Calzada, los residentes de la Parroquia de S. Tammany teníen qu'arrodiar el llagu, bien pel llau estieste pol [[Ponte Rigolets]] na [[O.S. Ruta 90]] cerca de [[Slidell (Luisiana)]], bien pel llau oeste pola [[O.S. Ruta 51]] al traviés de [[Manchac (Luisiana)]].
 
Tres el [[Furacán Katrina]] el [[29 d'agostu]] de [[2005]], los videos grabaos amuesen los daños na ponte, pero estos produciéronse nel so mayor parte na vuelta menos usada nel vieyu arcu en direición sur. Los cimientos de la estructura permanecen intactos. Les Calzaes nunca sufrieron mayores daños de nengún tipu por causa de furacanes o otros fenómenos naturales. Col El Puente d'Arcu Ximielgu I-10 llargamente estropiáu, la Calzada usóse como ruta principal pa los equipos de recuperación que permanecieron en tierres altes al norte pa entrar en Nueva Orleans. La Calzada reabrir en primer llugar pa tráficu d'emerxencies y depués pal públicu polo xeneral, siendo suspendíu'l peaxe, el [[9 de setiembre]] de [[2005]]. El peaxe foi reinstaurado a mediaos d'ochobre.