Diferencies ente revisiones de «Grover Cleveland»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: "sheriff" => "xérif"
m iguo testu: Mariña Esti => Mariña Este
Llinia 7:
Cleveland nació en [[Caldwell (Nueva Jersey)|Caldwell]], [[Nueva Jersey]], siendo'l quintu de los nueve fíos del Reverendu Richard Cleveland y la so esposa Anne Neal, fía d'un vendedor de llibros de [[Baltimore]]. Del llau del so padre yera descendiente de colonos ingleses asitiaos nel estáu de [[Massachusetts]] en 1645 y del llau maternu de [[Sociedá Relixosa de los Amigos cuáqueros]] alemanes y protestantes anglu-irlandeses.
 
El so padre, un ministru presbiterianu orixinariu de [[Connecticut]], foi treslladáu delles vegaes, polo que Cleveland, creció en constante mudanza en redol a la mariña estieste de Norteamérica, siendo [[Fayetteville (Nueva York)|Fayeteville]] unu de los llugares onde más recaló la familia mientres la infancia de Cleveland.
 
En 1850 la familia Cleveland establecer en [[Clinton (condáu de Oneida, Nueva York)|Clinton]], onde'l so padre fuera nomáu pastor. La dedicación del so padre a la relixón nun yera abonda pa costear la vida de tola so numberosa familia, colo que Grover foi forzáu a a dexar los sos estudios por un cursu de dos años d'aprendizaxe mercantil, anque esta esperiencia sería bien curtia y llueu retomaría los sos estudios. En 1853 el so padre dexaría la parroquia de Clinton pa treslladase a la de [[Holland Patent]], onde pocu dempués finaría.