Diferencies ente revisiones de «Muriu de Berlín»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo testu: llau esti => llau este
Llinia 79:
[[Archivu:BerlinerMauer1990.jpg|thumb|Cruces aciages simbóliques n'honor de los muertos nel muriu. Semeya de xineru de 1990.]]
 
Dende'l 1º de xunu de 1962, non podía entrase na RDA dende [[Berlín Oeste]]. Tres llargues negociaciones, un alcuerdu de 1963 dexó que más de cien mil berlineses del oeste visitaren a los sos parientes del llau estieste mientres la festividá de fin d'añu.
 
De primeres de la década de 1970, Willy Brandt y Erich Honecker entamaron una política d'aproximamientu ente la RFA y la RDA pa relaxar la frontera ente dambos llaos de la ciudá. La RDA alcordó simplificar los trámites necesarios pa los permisos de viaxe, cuantimás pa la población improductiva» que cobraba pensiones, y dexó a los ciudadanos de partir oeste visites básiques a les rexones colindantes cola frontera. Como preciu pa relaxar más les fronteres, la RDA esixó que se-y considerara un [[Estáu soberanu]], según la estradición de los sos ciudadanos residentes na RFA. Estes esixencies, contraries a la constitución de la RFA, fueron refugaes de forma categórica.