Diferencies ente revisiones de «NBC»

Contenido eliminado Contenido añadido
m películes
m iguo testu: Mariña Esti => Mariña Este
Llinia 101:
Programación llindada siguió hasta que la nación entró na Segunda Guerra Mundial. Tresmisiones amenorgar nos primeros años de la guerra, depués espandiéronse cuando la NBC empezó a preparar pa un serviciu completu a la fin de la guerra. Inclusive antes del fin de la guerra, pocos programes fueron unviaos de Nueva York a estaciones afiliaes en Filadelfia ([[WPTZ]]) y Albany/Schenectady ([[WRGB]]) nun horariu selmanal regular empezando en 1944. Nel [[Día de la Victoria n'Europa]], el 8 de mayu de 1945, WNBT emitió hores de cobertoria de noticies, y mandos alredor de la ciudá de Nueva York. Esti eventu foi pre-promovida pola NBC con una tarxeta de corréu direutu unviáu a los propietarios de televisiones na área de Nueva York.<ref>{{cita web |url=http://www.tvhistory.tv/tv_program_guides2.htm |títulu=1942-1945 TV Program Guides |obra=Television History - The First 75 Years |idioma=inglés |fechaaccesu=18 de marzu de 2008 }} Incluyi [http://www.tvhistory.tv/1945-Apr-20-VE-DAY-NBC-WNBT.JPG una tarxeta de WNBT unviáu per corréu a propietarios de televisiones anunciando la cobertoria inminente del Día de la Victoria].</ref> Nun momentu, una cámara de WNBT asitióse sobre la marquesina del [[Hotel Astor]], mirando embaxo al ensame que celebró'l fin de la guerra n'Europa. La cobertoria viva foi'l preludiu de la crecedera rápida de la televisión dempués de la guerra.
 
La cadena de televisión NBC aumentó de la so alliniación inicial de cuatro aparques. La [[Serie Mundial de 1947]] cuntó con dos equipos de Nueva York (los Yankees y los Dodgers), y vientes locales de televisión aumentaron, porque los xuegos yeren tresmitíos en Nueva York. Más estaciones a lo llargo de la Mariña EstiEste y nel Mediu Oeste fueron conectaes por cable coaxial a lo llargo de la década de 1940, y en septiembre de 1951 les primeres tresmisiones transcontinentales empezaron.
 
La década de 1950 traxo ésitu pa la NBC nel nuevu mediu. El primera gran personalidá de la televisión, [[Milton Berle]], atraxo a grandes audiencies de la NBC coles sos payasaes en ''[[The Texaco Star Theater]]'', que debutó en xunu de 1948. Sol so presidente innovador, [[Sylvester "Pat" Weaver]], la cadena llanzó ''[[Today (programa de televisión)|Today]]'' y ''[[The Tonight Show]]'', que superaren los sos competidores por más de cincuenta años. Weaver, quien tamién llanzó'l xéneru de «espectaculares» periódicos de 90 minutos, películes producíos pola cadena, y la serie de 90 minutos en domingos pela tarde llamada ''[[Wide Wide World]]'', dexó la cadena en 1955 nuna disputa col so presidente, David Sarnoff, quien darréu nomó'l so fíu [[Robert Sarnoff]] como'l presidente.