Diferencies ente revisiones de «Catedral-basílica de La nuesa Señora del Pilar de Zaragoza»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo parámetros de plantía
m iguo puntu ordinal: Esti => Este
Llinia 59:
Siguiendo un percorríu según les aguyes del reló, dende la llamada Puerta baxa (la más cercana a la Virxe, nel estremu este de la fachada Sur), atópase la capiya de Santa Ana y la de San José. De siguío, nel centru de la nave llateral Sur, ábrese la Sacristía mayor. Darréu la capiya de San Antonio y la de San Braulio hasta llegar a la entrada de la Puerta alta. Nel tramu oeste, nel trascoro, atópense cuatro pequeñes capillitas, a entrambos llaos del coru, ente les que destaquen les del Ecce Homo (con un cuadru atribuyíu a [[Roland de Mois]] o a [[Pablo Scheppers]]), y la de la Bona Esperanza. Nel llau de los pies de la catedral abren otres dos capilla: del Rosario y de San Agustín (llamada tamién Parroquia del Pilar, onde se celebren oficios relixosos cotidianos) y ente elles asítiase la Sala capitular.
 
Nel llau Norte y dende la Puerta alta del Norte, que da a la ribera del Ebro, hai otros trés capiyes: San Pedro Arbués, San Llorienzo y San Joaquín y la Sacristía de la Virxe, dexando nel centru l'espaciu qu'ocupa'l Muséu Pilarista. A lo último, nel llau EstiEste, frente a la Santa Capiya, ta'l Coreto de la Virxe y a entrambos llaos dos capilla: al Norte la de Santiago y al Sur la de San Juan, yá na Puerta baxa d'entrada del llau de la plaza mentada al empiezu d'esti percorríu, que ye la que mayor arribación de públicu recibe.
 
El Muséu Pilarista guarda un cientu d'oxetos d'orfebrería llitúrxica, pero destaca sobremanera'l llamáu xoyeru de la Virxe, nel que se presenten corones, diademes, rellumaes, etc. de piedres precioses, y la colección de más de 350 mantos de la Virxe.