Diferencies ente revisiones de «Amina bint Wahb»

Contenido eliminado Contenido añadido
m apostrofación
m iguo plurales: el musulmanes => les musulmanes
Llinia 4:
Eventualmente, ella casóse con [[Abd Allah ibn Abd al-Muttalib]]. En 1998 los saudinos presuntamente afararon y virtieron gasolina sobre la tumba de Amina bint Wahb, la madre del Profeta [[Mahoma]], causando rensía en tol mundu musulmán (ver [[Destrucción de patrimoniu islámicu n'Arabia Saudina]]).
 
Dizse qu'una lluz rellumaba nel so frente y que esta lluz foi la promesa de tener un Profeta como descendiente. Innumberables muyeres árabes averar a Abd'Allah por que se casara con elles y tener l'honor de da-y descendencia. Sicasí, elles musulmanes creen que [[Alá]] dictaminó qu'esta lluz sería tresferida escontra Abd Allah al traviés de Aminah dempués del so matrimoniu.
 
El padre de Abdallah foi'l curio de la Sagrada [[Kaaba]] en [[La Meca]]. Poco dempués del so matrimoniu, Abdallah viaxaría a Síria nuna caravana comercial. Cuando se foi, Aminah taba n'estáu. Sicasí, Abd Allah careció y finó antes de tornar a La Meca y al so llar onde-y esperaba'l so esposa embarazada. Arriendes de la so muerte, Aminah careció una depresión de la que nunca se recuperaría.