Diferencies ente revisiones de «Ali Ibn Abi Tálib»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo plurales: el musulmanes => les musulmanes
m toos les musulmanes => tolos musulmanes
Llinia 107:
Alí tuvo cuatro fíos con Fátima, la única fía de Mahoma que-y sobrevivió. Los sos dos fíos (Hasan y Husáin) son citaos por Mahoma como los sos propios fíos, honraos numberoses vegaes mientres la so vida y llamaos «los líderes de la mocedá de Jannah».
 
El so matrimoniu duró hasta la muerte de Fátima diez años dempués. Anque la poligamia taba dexada, Alí nun se casó con nenguna otra muyer mientres Fátima vivió, y el so matrimoniu con ella tenía un significáu espiritual especial pa toos lestolos musulmanes porque ye vistu como'l matrimoniu ente dos persones importantes cercanes a Mahoma. Dempués de la muerte de Fátima, Alí casóse con otres muyeres y tuvo más fíos.
 
===== La batalla de Badr =====
Llinia 220:
=== Visión de los musulmanes ===
 
Sacante Mahoma, nun hai naide na hestoria islámica de quien tantu escribiérase nes llingües islámiques como Ali.<ref name="Britannica"/> En [[la cultura musulmana]], Ali ye respetáu pol so coraxe, la conocencia, les creencies, la honestidá, la devoción infrayable al islam, no fondero la llealtá a Mahoma, la igualdá de tratu de toos lestolos musulmanes y arrogancia al perdonar a los sos enemigos derrotaos, y polo tanto ye fundamental nes tradiciones místiques del islam, como [[el sufismo]]. Ali caltien la so estatura como una autoridá na exéxesis coránica, la xurisprudencia islámica y el pensamientu relixosu.<ref name="Madel"/> Ali tien una alta posición en cuasi tolos órdenes sufíes que tracen el so llinaxe al traviés d'él a Mahoma. La influyencia de Ali foi importante a lo llargo de [[la hestoria islámica]].<ref name="Britannica"/>
 
==== ''Xiín'' ====