Diferencies ente revisiones de «Ronda»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m iguo apostrofación: n'una => nuna
Llinia 5:
El so términu municipal estiéndese sobro una meseta conocíu como [[depresión de Ronda]] poles sierres que la arredolen. Tien una superficie de 481,31 km² nos que viven {{persones|unidá=habitantes}}.
 
Ronda tien el so orixe na '''Arunda''' romana que se constituyiría a partir d'asentamientos [[Íberos|ibéricos]] esistentes. Los [[visigodos]] diéron-y continuidá hasta la llegada de los musulmanes, quien consolidaron el so papel de cabecera comarcal y la so entidá urbana. El so allugamientu facilitó la defensa de la ciudá y púnxola n'unanuna situación estratéxica para apoderar los pasos y caminos escontra la Baxa Andalucía. Esto y la disponibilidá de tierres aptes para l'agricultura concediéronlu finalmente una importancia histórica notable.
La ciudá ta asitiada sobro un pandu cortáu por un fondu tayo escaváu pel [[ríu Guadalevín]], al qu'asomen los edificios del so centru históricu, lo que confier a la ciudá una panorámica pintoresca que, xunida a la variedá de monumentos que tien, a la so redolada natural y a la so cercanía a los grandes centros del turismu de mases de la [[Costa del Sol]], convirtió a Ronda nun centru turísticu notable. La cornisa del tayo y la [[Ponte Nueva (Ronda)|ponte que la salva]] son la imaxe por antonomasia de la ciudá.