Diferencies ente revisiones de «Maila Nurmi»

Contenido eliminado Contenido añadido
m "rellación" en cuenta de "relación" (que nun ta nel DALLA)
m completu enllaz
Llinia 11:
[[Archivu:PlanNine 07.jpg|250px|left|thumb|250px|Vampira en Plan 9 From Outer Space.]]
 
La idea pal personaxe de ''Vampira'' nació en [[1953]] cuando Nurmi acompañó al [[coreografía|coreógrafu]] [[Lester Horton]] nel baille añal Caribe Masquerade vistida como unu de los personaxes de les [[viñeta|viñetes]] de [[Charles Addams]] del periódicu ''[[The New Yorker]]''. La so apaición con un vistíu negru cinxíu y cola so piel blanco y pálido atraxo l'atención de [[Hunt Stromberg Jr.]], [[productor de televisión]] que la contrató como [[presentador|presentadora]]a de películes d'horror pa una [[cadena de televisión|cadena televisiva]] de [[Los Angeles]], la [[KABC-TV]]. Tres delles dificultaes pa contactala, finalmente consiguió'l so númberu de teléfonu al traviés de [[Rudi Gernreich]]. El nome "Vampira" foi una idea de [[Dean Riesner]], l'home de Nurmi.
 
El [[30 d'abril]] de [[1954]] la KABC-TV anunció ''[[Dig Me Later, Vampira]]'' a les 11 de la nueche. ''[[El Show de Vampira]]'' apaeció'l [[1 de mayu]] de [[1954]], y mientres les primeres cuatro selmanes el programa emitir a medianueche, y empezó a tresmitise a les 11 de la nueche a partir del [[29 de mayu]]. Diez meses dempués, dende'l [[5 de marzu]] de [[1955]], el programa pasó a tresmitise a les 10:30 de la nueche. Nel papel de Vampira Nurmi presentó películes mientres percorría una sala llena de borrina y telarañes. De cutiu arreglaba'l so guión con chancies y xiros macabros, ufiertaba [[epitafiu|epitafios]] en llugar d'autógrafos a los sos almiradores y falaba cola so mascota, una araña llamada Rollu. Cuando'l programa atayar en 1955, Maila Nurmi caltuvo los derechos del so personaxe Vampira y pasó a presentar un programa d'otra cadena de la competencia, la [[KHJ-TV]]. En colecciones privaes caltiénense dellos programes y un anunciu de Nurmi.
Llinia 17:
Maila Nurmi fixo hestoria na televisión como la primer presentadora de películes de terror. En [[1957]], [[Screen Gems]] emitió un ciclu de 52 películes de terror sol títulu ''[[Shock Theather]]''. A partir d'entós, les cadenes televisives de les grandes ciudaes de los Estaos Xuníos empezaron a emitir esti tipu de películes, y añedíen-yos el so propios presentadores una estética macabra (por casu, [[Vampira II]] y otres [[asonsañador]]es de Maila Nurmi).
 
Nomada a los [[Premios Emmy]] na categoría Meyor Personaxe Femenín en [[1954]], participó en películes como ''[[Too Much, Too Soon]]'', siguida por ''[[The Big Operator]]'' y ''[[The Beat Generation]]''. La so apaición más destacada nel cine foi na película de d'[[Ed Wood]] , ''[[Plan 9 del espaciu esterior|Plan 9 from Outer Space]]'' ([[1956]]), como una [[vampiresa]] que ye resucitada por unos [[estraterrestres]]. En [[1960]] apaeció en ''[[I Passed for White]]'' y en ''[[Sex Kittens Go to College]]'', siguida por ''[[The Magic Sword]]'' (1962).
 
== Vida personal ==
Maila Nurmi foi contemporánea de [[Marilyn Monroe]] y de d'[[Elvis Presley]], y tuvo una curtia rellación con [[Orson Welles]]. A principios de la década de 1950 caltuvo una estrecha amistá con [[James Dean]], y de cutiu citábense nuna cafetería de Hollywood. Ella afirmaba que yera amiga de James Dean porque "tenemos les mesmes neurosis", y Dean comentó: "Conozo abondo sobre les fuercies satániques y taba interesáu n'afayar si esta moza taba encegolada con eses fuercies". Sicasí, dambos terminaron rompiendo la so rellación, y cuando James Dean morrió nun accidente de tráficu surdió'l rumor ensin fundamentu de que "Vampira" llanzara una maldición al actor por despecho.<ref>[http://www.theblacklistedjournalist.com/column76c.html ''The James Dean Story'' (n'inglés)]</ref>
 
El [[20 de xunu]] de [[1955]] un home intentó asesinala nel so apartamentu, onde la tuvo [[secuestru|secuestrada]] mientres cuatro hores. Finalmente la presentadora consiguió escapar y llamar a la policía cola ayuda d'un tenderu local.<ref>Skal, D. J. (1993). ''The Monster Show: A Cultural History of Horror''. p. 245. Penguin Books.</ref>