Diferencies ente revisiones de «Adobe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Bot: Ortografía habitual na wiki
m Iguo plurales
Llinia 37:
La construcción con adobes presenta la ventaya de la so semeyanza formal, constructiva y estética col lladriyu de campu cocío. En casu de disponer de muncha mano d'obra, especializada o non, esta téunica ye bien afecha en función de los procesos de fabricación que dexen la integración de gran cantidá de persones mientres el triáu y moldiáu anque se debe tener en cuenta equí ye'l control mientres la producción pa embrivir la variación de les dimensiones y la forma irregular de les pieces. Los murios d'adobes presenten bien bones condiciones d'aislamientu acústicu y térmicu por cuenta de les carauterístiques del material y les espesures utilizaes.
 
Les desventaxes d'esta téunica tán en función del propiu procesu de fabricación que puede resultar lentu yá que se riquir dos o tres semanaselmanes pa poder utilizar les pieces en casu de que la producción facer n'obra. El procesu tamién depende de les árees de triáu, ensugáu y atroxu, que comandarán la continuidá de producción mientres s'espera que s'ensuguen les pieces anteriores. Poro, esta téunica rique cierta previsión d'infraestructura pa cuntar con superficies horizontales y llimpies, y zones protexíes pa evitar que l'agua d'agua afecte a la producción.
 
Les falles comunes nes construcciones con adobes pueden ser amenorgaes per aciu los controles de la tierra y los estabilizantes utilizaos, el dimensionado fayadizu de les pieces y los murios, el dimensionado fayadizu de la estructura, tantu de la cimentación como del muriu portante, o les vigues y pilastres y la proteición frente a l'agua y al mugor natural del terrén. Tanto les ventayes o desventaxes tienen de tenese en cuenta como datos de la realidá pero les condicionantes propies de la obra van ser les que determinen la viabilidá de los procesos o non.