Diferencies ente revisiones de «Aleksandra Kosteniuk»

Contenido eliminado Contenido añadido
m igües estándares
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 21:
El títulu llograr al ganar el [[Campeonatu del Mundu Femenín 2008]] apostáu del 28 d'agostu al 18 de setiembre de 2008 en [[Nálchik]], la capital de [[Kabardino-Balkaria]] (Federación Rusa). Na final ganó a la china [[Hou Yifan]] por un marcador de 2.5 a 1.5 (+1, =3). Kosteniuk convirtióse asina na docena xugadora n'ostentar el títulu de campeona mundial na hestoria del axedrez femenín.
 
Kosteniuk tien el títulu de [[Gran Maestru Internacional|Gran Maestru]] (GM), siendo la décima muyer na hestoria que la consigue, según el de Gran Maestru Femenín (WGM). Na llista de d'[[ELO]] [[FIDE]], de setiembre del 2016, la so puntuación ye de 2538.
 
Ente'l so palmarés destaquen amás el títulu de campeona d'Europa llográu en [[Dresde]] en [[2004]] y el títulu de campeona de [[Rusia]] (2005).
Llinia 27:
Aleksandra ye conocida, amás de por la so faceta ajedrecística, poles sos actividaes como modelu y actriz.
 
N'agostu de 2006 Aleksandra Kosteniuk convertir na primer campeona mundial femenina d'axedrez na especialidá [[Axedrez aleatoriu de Fischer|Chess960]] (tamién llamáu "estilu Fischer") al ganar nun alcuentru a l'alemana Elisabeth Pähtz por un marcador de 5.5-2.5. Esti axedrez caracterizarcarauterizar por un allugamientu arbritraria inicial de les pieces en llugar de la clásica.
 
Tamién escribió un llibru: ''Como aportar a gran maestru a los 14 años''.