Diferencies ente revisiones de «Beykoz»

Contenido eliminado Contenido añadido
m dende'l ponte => dende la ponte
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 7:
Los primeros pueblos históricos que s'asitiaron na parte septentrional del Bósforo fueron los [[tracios]] y los [[Antigua Grecia|griegos]]; ello ye que'l nome antiguu de la zona foi '''Amikos''' o '''Amnicus''', n'honor a un rei traciu. De magar, la zona camudó de manes en numberoses ocasiones. Amás de ser un importante puntu estratéxicu, el Bósforo cuntó con una importante producción pesquera y apurrió un espaciu aparente pal saquéu de les comunidaes más riques del [[mar de Mármara]]. Beykoz foi ocupáu por distintos pueblos provenientes del mar Negru y d'otros llugares cercanos: tracios, [[bitinios]], [[Imperiu persa|perses]], griegos, [[Imperiu romanu|romanos]], [[Imperiu bizantín|bizantinos]] y finalmente [[Imperiu otomanu|turcos]].
 
Mientres el periodu otomanu, les tierres de Beykoz caracterizarcarauterizar por ser campu abierto y montes nos que'l sultán y la so corte cazaben. El pabellón de caza de Küçüksu, según les fontes y mezquites de los pueblos de la mariña remontar a esta dómina. El nome de Beykoz establecióse tamién mientres estos años, y créese que provien de la pallabra ''bey'' (en [[Idioma turcu|turcu]], príncipe o señor) y ''koz'' (pallabra [[Idioma persa|persa]] que significa pueblu). Per otru llau, la pallabra ''koz'' tamién ye un tipu de nuez.
 
Sol dominiu turcu, los estrechos caltuvieron el so valor estratéxicu. Ello ye que les tropes [[Reinu Xuníu|britániques]] arrexuntar en Beykoz cuando se dirixíen a lluchar en [[1854]] na [[Guerra de Crimea]].
Llinia 15:
Beykoz siempres sufrió un desarrollu urbanísticu desafranáu, con numberoses edificaciones illegales onde los migrantes instalar pa trabayar na fábrica de vidriu y otres factoríes. Esisten zones, como Çubuklu y Paşabahçe, onde s'intenta construyir les infraestructures necesaries pa dar serviciu a una población que crez de forma continua. Por cuenta de la mano d'obra industrial de Beykoz, hai un evidente contraste ente'l luxu de la mariña del Bósforo y el restu del distritu. Esiste un gran problema nel númberu de colexos, una y bones munchos mozos tienen que cruciar el Bósforo pa dir a clase.
 
Na actualidá, les edificaciones illegales producir nos montes del interior, especialmente nes zones de Çavuşbaşı y Elmalı. Estes árees caracterizarcarauterizar por cuntar con pequeños pueblos nos qu'agora se ta ampliando la rede de carreteres.
 
Per otru llau, Beykoz alluga dalgunes de les casones más luxoses de la provincia d'Istambul, como les de los complexos de Acarkent y Beykoz Konaklar, onde viven estrelles del cine, diputaos nacionales y otres personalidaes d'Istambul.