Diferencies ente revisiones de «Cuentu»

Contenido eliminado Contenido añadido
m iguo contraición: per+les => peles
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 10:
En resume, un cuentu ye una obra de ficción que se desenvuelve con ciertos seres y acontecimientos. Amás, un narrador ye quien presenta a los personaxes, los puntos de vista, los conflictos y el desenllaz.
 
Básicamente, un cuentu caracterizarcarauterizar pola so curtia estensión pos ten de ser más curtiu qu'una novela, y amás, suel tener una estructura zarrada onde desenvuelve una hestoria, y solamente va poder reconocese un [[acmé|clímax]]. Na [[novela]], y entá no que se llama novela curtia, la trama desenvuelve conflictos secundarios, lo que xeneralmente nun socede col cuentu, una y bones esti sobremanera tien de ser concisu.
 
Les llendes ente un cuentu y una [[novela curtia]] son un tanto difusos. Una novela curtia ye una narración en prosa de menor estensión qu'una [[novela]] y menor desenvolvimientu de los personaxes y la trama, anque ensin la economía de recursos narrativos mesma del cuentu.<ref>''[http://www.larmancialtda.com/index.php/200805021010/Recursos/Conseyos/La diferencia-ente-una novela-y-un cuentu/menu-id-21.html La diferencia ente una novela y un cuentu]'', sitiu dixital ''[http://www.larmancialtda.com/ Rincón de los Escritores – Comunidá Lliteraria]'', 2 de mayu de 2008.</ref><ref name="roig" /><ref>''[http://siempreelciclo.blogspot.com/2009/06/la-narrativa-cuentu-y-novela.html La narrativa: Cuentu y novela (diferencies)]'', sitiu dixital ''El Ciclu'', 8 de xunu de 2009.</ref>