Diferencies ente revisiones de «Diseñu»

Contenido eliminado Contenido añadido
mSin resumen de edición
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 50:
El diseñu anguaño, ye un términu que n'ensame d'ocasiones emplégase equivocadamente. Per un sitiu débese a que ye un términu relativamente nuevu y por otru, y más importante, ye la frivolidá cola que se trabayó nos años 80 en nome del diseñu, ye dicir la superficialidá y la falta de seriedá.
 
Ye por ello que munches vegaes la falta d'información lleva al emplegu del términu "diseñu" incorrectamente. Exemplos como: “enforma diseñu y pocu conteníu” son comunes inclusive en prensa, televisión, discursos políticos, etc. Sicasí, el bon diseñu, caracterizarcarauterizar pola so bona usabilidad y non siempres pola so orixinalidá o estética.
 
Según el pintor, fotógrafu y críticu d'arte [[László Moholy-Nagy|Moholy-Nagy]] ([[1895]]-[[1946]]), el diseñu ye la organización de materiales y procesos de la forma más granible, nun sentíu económicu, con un equilibráu balance de tolos elementos necesarios pa cumplir una función. Nun ye una llimpieza de la fachada, o una nueva apariencia esterna; más bien ye la esencia de productos ya instituciones.