Diferencies ente revisiones de «Garçon à la pipe»

Contenido eliminado Contenido añadido
m Iguo testu: -"récord" +"récor"
m Preferencies llingüístiques: "caracterizar" => "carauterizar"
Llinia 19:
El cuadru foi adquiríu por John Hai Whitney, en 1950 para EE.XX. de 30.000 dólares.
El 5 de mayu de 2004, la pintura foi vendida por 104.168.000 dólares EE.XX. nuna puya de Sotheby's en Nueva York. Sotheby's nun dixo que mercó la pintura.Nel momentu, rompióse'l récor de la cantidá paga por una pintura puyada (cuando la inflación ignórase). La cantidá, 104 millones dólares EE.XX., inclúi'l preciu d'axudicación de los EE.XX. 93 millones dólares, más la comisión de la casa de puyes, d'alredor d'EE.XX. $ 11 millones.La pintura dióse-y una estimación pre-vienta de dólares de los EE.XX. 70 millones a la casa de puyes.
Munchos críticos d'arte afirmaron que'l preciu de vienta d'alta de la pintura tien muncho más que ver col nome del artista que col méritu o importancia histórica de la pintura. L'artículu de The Washington Post sobre la vienta figura la siguiente caracterizacióncarauterización de la reacción:
"Picasso d'espertos Pepe Karmel, algamáu en Nueva York la mañana dempués de la vienta, enoxóse creciente sobremanera l'asuntu. "Toi sosprendíu", dixo, "qu'una prestosa pintura menor puede resultar nun preciu apropiáu pa una verdadera obra maestra de Picasso. Esto demuestra hasta qué puntu'l mercáu ta divorciada de los verdaderos valores del arte"